![]() |
Jahannam Cover, Issue 1!
Hier istie dan... de cover van issue 1 tadaaaa!
Alle pencils en inks van de pagina's zijn klaar, de kleuren zijn bijna klaar, over een week is de deadline, ik zit gebakken :cool: Anyweee, here it is.. Pencils/Colors: Amer Kokh www.jahannam.org Inks: Vince (ik) http://www.jahannam.org/amer/test1.jpg |
Eén woord: wauw :)
|
Extreem cool...
Ik ben het eens met hierboven. Wow. |
Heel fraai uitgewerkt, niet echt mijn ding, maar dit heerst toch echt... :) (y)
|
Idd Wauw :eek:
|
geweldig! Echt heel erg goed gedaan! Mijn complimenten. :)
|
Ik quote alles wat hierboven staat ;).
|
Dope shit hoor, zoals gewoonlijk.
Check je pm box ff :rolleyes: |
Ik vind de kleuren van het ventje zelf maar uhm... kut. :] Maar ja, tis wel een cover. Dus het valt op zich wel weer mee. Maar uhm, jij hebt goed ge-inkt, dus ik zal verder niet klagen. ;)
Overigens, dat rode vlammende zeg maar, ik zie in die bolletjes overal hartjes. :] 't Zal wel aan mij liggen, maar tis toch grappig. :p |
jij jij romanticus! haha, nee ik zie ze ook haha, en de kleuren op 't ventje zijn inderdaad niet op z'n best, dat hebben d'r meer gezegt, dus waarscheinlijk worden die nog wel aangepast..
Captain N: heb al gereageerd ;) Rest: bedankt lui! |
*Quote al het positieve comentaar en zet het her neer*
|
Gruwelijk. (y)
Zou ook graag groter formaat ervan willen zien. :) |
*mond valt open*
|
ziet er goed uit (y), maar ik vind het niet heel bijzonder
|
heel erg tof! (y)
|
normaal vind ik zoiets niet echt bijzonder.
maar dit oink! waaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuw |
dope or, niet echt mijn ding, maar de kleuren spreken me aan :)
oh, en die website, die geluiden zijn echt.. :eek: |
Citaat:
|
wauw echt onwijs koel (y) heb die website ook bekeken, zitten echt supermooie bij:)
|
hij is echt gruwelijk, echt super goed vin ik (y) :D :cool: ik hou wel van dit soort dingen :)
|
tja... hardstikke dope :D
|
erg gaaf
|
Citaat:
|
hij is zoals ik op het jahannam forum zei egt geweldig alleen ben er nu achter wat me zo stoort....die handen van jahannam zijn in mijn ogen misgien een beetjuh te dun geinkt en anders is er te weinig contrast qua kleur gebruikt! .....uhm denk ik! :D
maar hijs egt heeeel tof!......heb alleen wel eens beter gezien van jou en Amer denk ik.....sowwiej! :D:D maar dan nog ist heel gaaf gedaan!!!:D |
hehe je hoeft je nie te verontschuldigen :) kritiek is altijd welkom.
Die handen zijn niet echt gekleurt, ze hebben alleen een basiskleur, misschien dat Amer ze over 't hoofd heeft gezien ofzo.. daarom springen ze er niet uit, zowieso zijn de kleuren op de main char niet echt optimaal.. En gelijk heb je, Amer en ik kunnen veel meer samen, maar dat word wel in de pages getoond :) 't is alleen jammer dat de cover niet 't uiterste uit ons heeft geperst... naja, volgende cover beter hoop ik, alleen had liever dat de nummer 1 cover 't neusje van de zalm was hehe.. ik heb geen idee wat, en of er nog wat veranderd word aan de cover, iig de letters... verder iedereen bedankt voor de crits en reakties! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |