![]() |
Ik wou even mij mooiste weer neer zetten
Deze hebben allemaal al een keer op DoP gestaan maar ik wou ze graag nog een keer posten :o
Tranen in der ogen druipent langs der wang Ze wil het niet vertellen want ze is te bang Kijkent naar de vloer starend in het niets Negerend op de vraag is er iets ---------------------------------------- Ik ken een meisje zo lief en schoon daar in tegen zo allerdaags gewoon Het doet me pijn als ik haar zo zie Iemand vind je leuk maar de vraag is wie Ze is alleen heefd niemand meer Verhuist voor de zoveelste keer Daar zit ze dan ergens in een hoek Verlaten, eenzaam met haar boek Ik loop er heen en spreek haar aan Ze kijkt naar me en gaat staan Ik ken een meisje zo lief en schoon Haar leven was een ---------------------------------------- Zo van... Dat verwacht je niet! Ineens staat ze daar en je ziet....! Die avond was mooi voor een begin... Prachtig! en zo eindig ik de zin! De zin in die ander die nog ergens was. Maar die zag het wel en gieng kas! Dat moment is nu in evenwicht. Vandaar...ik schijf nu dit gedicht! Verdriet van haar en liefde van jou. Ik moest toen kiezen en ook gouw!! Sorry met houden van |
Citaat:
De eerste is de beste. |
Citaat:
|
de eerste is mooi (y)
|
De eerste vind ik ook de mooiste:),
'k herken mezelf er wel een beetje in :o |
Ik vind de eerste zelf ook het mooiste :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sjeej, mooi! Ik herken me hier echt wel heel erg in...... Mooi mooi!!!!! |
Citaat:
Tranen in d'r ogen druipend langs d'r wang Ze wil het niet vertellen want ze is te bang Kijkend naar de vloer starend in het niets De vraag negerend: is er iets? Mooi gedicht, maar ik heb geprobeerd de foutjes er uit te halen, en je kan niet ergens op negeren, wat ik heb geschreven klinkt minder mooi, maar klopt wel. |
Citaat:
|
Citaat:
nee maar het is wel vervelend als het storend is |
eerste gedicht vind ik ook de beste!! Die is echt goed om te lezen, mooi metrum en woordkeus vooral. de tweede en de derde vind ik teveel gedwongen gerijmd, maar de stijl van de derde vind ik dan wel weer heel erg orgineel en leuk om te lezen!
|
Alleen de 1e vind ik mooi; verwoording, in kracht, metrum.
De andere 2 ; veel te gedwongen, gerijmd, niet echt mooi woordgebruik, en ik mis metrum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |