![]() |
vagina/anus geur tijdens het beffen..
Damn..
Was gister een best knap meisje aan het beffen althans toen ze der kleren aan had dacht ik dat ik prijs had geschoten.. Nu wilde ik haar dus beffen ruik ik opeens zo'n lichaamsgeur bestaande uit anus/urine/vagina geurtjes.. Ik was op dat moment best geil dus ik gaf er niet zoveel om maar nu rook ik vandaag aan me handen.. en damn wat een geur.. :rolleyes: Wie heeft dit wel eens meegemaakt.. :s |
|
Ik snap die meiden niet he.
Ik vind het zowiezo prettig om me fris te voelen dus ik was me best vaak. Als er bijv een kraantje in het toilet is voel ik me er zelfs toe verplicht. misschien is het eigenlijk wel een tik... maar goed, anyway: zelfs al ben je niet zo dat je je heel vaak wast, dan nog, dan ga je toch op zijn minst voor het beffen wel even de badkamer in ?? Bah...ik hoor echt te vaak over geurende meiden en ik vind het echt niet kunnen. |
Een vaginale geur is logisch, als je 't goed doet komt er namelijk vaginaal vocht vrij. Maar een geur van urine en ontlasting? Heeft zij geen wc-papier thuis ofzo?
En hoezo 'je rook vandaag aan je handen en...'. Hoe weinig was jij je handen dan wel niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik ergens wel op geil..dan zijn het dat soort geurtjes wel.. :eek: :D (y)
|
vrouwen stinken naar vis :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreek uit ervaring.. het was ook nog eens mijn eerste keer dat ik een meisje befte.. leuke eerste indruk was dat zeg.. bah |
Mja, dat kan he...
Als je een hele dag rond sjokt en je gaat ineens plotseling seks hebben, dan kan je best eens naar een beetje urine ruiken. Dat geldt voor jou net zo. Je had op het moment zelf voor kunnen stellen dat ze zich even ging wassen, maar ja... dat deed je niet. Dus niet zeuren :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, jakkes.. ik duik ook eerst ff de douche in of ik was me voordat mijn vriend me daaronder gaat likken.
Hij zegt dat ik altijd naar zeep ruik/smaak... en dat hij het best jammer vind dat ik niet eens gewoon naar kut ruik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste keer dat ik een meid aan het beffen was... en ik was aan het likken proef je gewoon die lucht.. vond het niet echt lekker maar vond het ook niet erg. :p
|
bah..is het nou echt zo erg als men zegt
|
Citaat:
Mijn vriend zegt dat kutjes naar platanen ruiken. Platanen in de regen. Ik denk dat hij in de buurt komt. |
Citaat:
komaan, maak die jongentjes nu eens niet bang voor de geneugten van het beffen! Straks wordt er binnen de kortste keren niet meer gebefd.. |
Citaat:
Sterker nog, in vaginaal vocht zitten vrij veel feromonen, het ruikt IMHO erg lekker zelfs. |
Smells like fish but tastes so good huh?? :D
|
Oh my god...I am soooo glad I'm gay :o (y)
|
Vrijwel iedereen lust vis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn geleerden het nog steeds niet over eens: De vraag is: Stinken vrouwen naar vis of stinkt de vis naar vrouw ??? |
De term viswijf moet toch ergens vandaan komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh goody, weer dertig jonge meiden in paniek omdat ze naar zichzelf ruiken. Kom op zeg, als je een vrouw wilt, moet je kunnen accepteren dat ze naar vrouw ruikt en smaakt. Anders moet je gewoon met een Badedas-flesje gaan sexen...
Gewoon een beetje schoonmaken met water, niets aan de hand. Er is niets mis met natuurlijke lichaamsgeuren, in moderatie tenminste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals gezegd, als je toch botergeil bent maakt dat werkelijk geen reet uit. Het is misschien niet zo lekker als een kut met geparfumeerde schaamlippen maar who cares? Het is echt niet alsof je met dit warme weer je geslachtszone meer dan drie uur achtereen geurloos kunt houden.
|
Citaat:
Hmm.. lastig |
ik ken t geval...
ging eerst een meisje vingeren en die had echt TE VEEL schaamhaar gewoon dat het vies was en mn vingers bleven gewoon naar die vieze vislucht ruiken gewoon.. pas na 3 x met water + zeep wassen was de lucht verdwenen... *trauma!* maarja... |
:rolleyes:
En toen werd je wakker? |
Citaat:
zou willen dat ik droomde :o :p |
Gelukkig nog niet zo'n ervaring met beffen gehad, de enkele keren dat ik het gedaan heb was het nog best te doen :D
:o Ik kan me voorstellen dat als je in zo'n walm van geuren terecht komt dat het de sfeer niet bevorderd, wassen, enige redmiddel... |
Citaat:
Bovendien als er echt een sterke vislucht vandaan komt dan zou ik maar es laten controleren op een schimmelinfectie :) |
maar gelukkig ruiken jongens nooit ranzig tijdens het pijpen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
*herinnert zich enkele voorvallen* Oef vanmorgen nog.. Vriend wilde dat ik eens kwam ruiken, eerst oksels (dat stonk al heel erg) en toen daar. Bwwwuuuugghh, ik ging haar over m'n nek.. Maar ja, hij ging zich douchen :) |
nou als of het bij jongens altijd zo fris en fruitig is daaro... Ja ok voor dat fruitige kanje natuurlijk wel zorgen...
|
Ik heb er toch al een aantal mogen ruiken, ze roken allemaal verschillend, maar ik vind dat niet stinken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |