![]() |
Hoeveel ben je aangekomen?
5 Kilo bijna :(:(.
Drinken, eten. Drinken, eten. :(. Eten. Jullie? |
--> Lichaam en Gezondheid
|
ruim 2,5 kilo
Maar das er gelukkig ook al weer af. |
Niets?!
|
0 kg
|
Niet aangekomen, wel bijna 6 kilo afgevallen. (y)
|
1,5 afgevallen
|
Ik ben eigenlijk voornamelijk afgevallen (tussendoor wel weer aangekomen, bla bla...) van het begin van de vakantie tot zondag was 3 kilo verschil :)
|
ik ben 6 kg kwijt, mag dat ook?
|
wel veel aangekomen (hoeveel precies weet ik niet0 maar ik ben nu bezig om t eraf te krijgen...
|
8 kilo :)
|
*loopt naar de weegschaal* 300 gram
|
eerst vijf kilo omhoog, dan twee en een half omlaag... rekent uit... genoeg verdikt... :p
|
5 kilo afgevallen
|
Dat is nadeel van de vakantie he :( ik ben ook 3 kilo aangekomen :( Maar ga het er wel weer af fietsen.. als we weer naar sgol moeten :)
|
2 kilo, maar we hebben een nieuwe weegschaal dus maar hopen dat het daar aan ligt :p :o
|
1,5 kg
|
1 kilo afgevallen, terwijl we all-inclusive hadden! :D
|
1,5 kilo... maar ik schommel altijd al met m'n gewicht, dus het hoeft niks te zeggen en het kan er bij wijze van spreken volgende week ook al lang weer af zijn
|
Citaat:
is neit goed :p jaar geleden woog ik 64 kilo, nu 57. |
Ik ben 3 kilo afgevallen :(
|
Twee kilo afgevallen.
|
Ik ben afgevallen. Zal wel allemaal spier zijn wat ik verloren heb.
|
Ik ben iets afgevallen, van 55 naar 53 kilo.
(Ja, ik ben vrij dun.) Maar ik heb wel m'n spiermassa verdubbeld in drie weken. Flink de bergen in, dat gaat wel goed. :) |
Ik ben in n jaar tijd meer dan 15 cm ggroeid (is dat veel?), maar kben maar 3 kg aangkomen (ben ook vrij dun). Deze vkantie ben ik niet aangkomen, maar na de eerste week school (fietsen en sporten) ben ik 3 kg afgvallen :eek:. Niet goed.
|
Ik weet het niet... ik hou dat echt niet bij. Waarom zou ik? :)
|
Ben iets afgevallen. Van 56 naar 55 kg.
|
Over de hele zomervakantie 1 kg ofzo.
|
Citaat:
Spieren wegen zwaarder dan vet. |
Ik ben afgevallen, zo'n 5 kilo. Ik heb het niet zo op stokbrood ofzo.
|
3 kilo afgevallen. :)
|
Ik ben geloofk op vakantie 1,5 kilo afgevallen..
Niet omdat ik op stokbrood leefde ofzo.. maar gwoon.. spanje.. onwijs veel water drinken.. en nie egt snoepen ofzo.. lkkr meloentje enzo.. (Y) |
ik ben de afgelopen maanden ongeveer 2/3 kilo aangekomen... is vast omdat ik gestopt ben met roken (zo ongeveer dan ;) ) weeg nu 50 kg volgens mijn weegschaal... (ja k weet het, het is nog erg weinig :eek: maar ik ben ook maar 1.59m :)
eens kijken hoeveel het nu is... *gaat op weegschaal staan* nu is het 48/49 kg... :eek: dr is weer wat af :eek: of kan dat te maken hebben met het feit dat ik meestal s avonds op de weegschaal sta :confused: ach, k post vanavond wel hoeveel ik dan weeg :) |
Ik heb al jaren een vrij constant gewicht. In vakanties raak ik soms een kilo kwijt, omdat ik dan vaak onregelmatig eet, maar ik zit eigenlijk altijd op of rond de 50 kilo (48-51 kg).
|
2 kilo erbij.....
geen ramp, maar ik wil eigenlijk er weer 1 af, want nu zit mijn lievelingsbroek wel erg strak :( |
Bijna niets, komt ook doordat we vaak maar 2 keer per dag aten. Vooral pizza's, spaghetti, veel groenvoer met brood en water drinken. (heeft bijna 2 weken voor konijn gespeeld)
|
Ik ben 2 kilo afgevallen..
|
ik was ruim 12 kilo aangekomen. ben wel in 2 dagen ineens 4,5 kilo afgevallen. wat er nu al verder af is weet ik nog nie.
|
Niets. Maar de maanden daarvoor wel 'n kg of 12-13 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 kg afgevallen... (komt door mn vriend, hij eet niet zoveel en steekt mij daarmee aan als ik bij hem blijf slapen. en aangezien ik dat nogal vaak doe...)
|
1,5 kg afgevallen
|
Citaat:
|
Ik ben 2 kg afgevallen :) (niet dat ik aan het lijnen was, absoluut niet...heb alleen heel veel gesport).
|
2 kilo afgevallen, maar die zijn er zo weer bij. :p
|
Ik weeg al 3 jaar ongeveer het zelfde.
|
Geen idee.. Ik voel wel dat ik aan ben gekomen maar durf niet op de weegschaal te staan ;) Dus ben ik maar vast begonnen met afvallen en dan pas ga ik op de weegschaal staan :o
|
Over de gehele vakantie 4,5 kg aangekomen..:-s..en was nog wel zo blij dat ik vorig jaar 3,5 kg afgevallen was! Maar over 1,5 week naar school, dan begin ik weer helemaal fanatiek! Zelfs mijn wijdste broeken zitten nu strak!! HELP!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |