![]() |
moe
ik ben zo een 2 weken echt super moe, ga optijd naar bed en kom er soms om 11 uur nog moe uit, kan mijn ogen bijna niet open houden.
heb afgelopen week een antibiotica kuur gehad voor longontsteking kan dit met elkaar te maken hebben? iemand ervaring ofzo?? |
Citaat:
Ga verder op tijd naar bed, en maak me nooit te druk.. Ik heb geen idee wat je er tegen kan doen, maar ik ga naar de dokter.. |
hoi meissie,
wat klote zeg dat je steeds zo moe bent. ik denk wel dat het met die kuur te maken heeft hoor!! k zou nog maar ff lekker rustig aan doen en dan kijken of het over gaat!! suc-6 ermee liefs doggie |
't Kan zijn dat je weerstand gedaald is door die longontsteking en die antibioticakuur, toch? Ga altijd op hetzelfde uur slapen, zodat je regelmaat hebt en je rustig houden en je goed verzorgen totdat je weerstand weer op peil is.
Zo lang het niet blijft duren moet je blij zijn en je geen zorgen maken! Succes! |
Probeer inderdaad een goede regelmaat te vinden, heb je nog andere klachten? slechtziendheid? licht gevoel in het hoofd? gewrichtpijn?
|
nee geen andere klachten alleen keelpijn........
morgen eerste stage dag, vroeg naar bed dus |
Je weet zeker dat het geen pfeiffer is?
|
nee dat weet ik niet zeker, heb er al aangedacht maar geen zin om naar de dokter te gaan :(
|
als op tijd naar bed gaat en er soms rond 11 uur uitkomt kan dat ook uitmaken. je slaapt dan namelijk lang en van lang (uit)slapen kan je ook heel moe worden. 't is raar, maar toch is het zo.
|
jah dat weet ik, maar als ik wakker word ga ik gewoon mijn bed uit, dan heb ik genoeg slaap gehad meestal is dat gewoon om 9 uur ook op het tijdstip dat ik normaal ga.
nu werd ikdus pas 11 uur wakker |
Als je er ook nog keelpijn bij hebt, moet je echt wel naar de dokter want grote kans dat je dan Pfeiffer hebt! Dat moet je echt wel doen want je kan mensen besmetten door bijv uit dezelfde fles te drinken ofzo. En als je weet dat je pfeiffer hebt moet je rusten, da's heel belangrijk, om er later zo weinig mogelijk last van te hebben.
|
als je pfeiffer hebt moet je toch ook andere symptomen hebben zoals koorts of gewoon algemene ziekte verschijnselen.
|
ik zou toch ff langs de dokter gaan voor een test.... had ik nl ook alleen keelpijn en heel erg moe, maar een tijdje ervoor had ik al wel andere klachten gehad (geen zin, en geen eetlust enz.) anders moet je mis Q10 gaan slikken... zijn pillen waardoor je meer energie krijgt... of vitamine C wil ook nog wel eens helpen... je kunt ze gewoon bij de supermarkt halen hoor!
succes ermee! en beterschap!! grtz, hopefully |
het heeft waarschijnlijk gewoon met je antibiotica etc. te maken. gewoon ziek geweest en daardoor wat moe. ik zou me er niet al te druk om maken. dat zou ik pas doen als je t na 2 maanden nog bent.
ik ben een keer een jaar lang moe geweest en had geen pfeiffer of wat dan ook. gewoon moe. |
Toen ik pfeiffer kreeg was ik enkel moe, geen keelpijn. Mijn zus had enkel keelpijn. Het verschilt van persoon tot persoon. De meesten krijgen het ook maar 1 keer, ik natuurlijk 2 keer. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |