![]() |
"Trut" (grof taalgebruik!)
Ik kan op geen andere manier kwijt hoe ik me nu voel:
Vuile hoer, kankersnol, stomme trut kutwijf, achterlijke doos, geschift flapkut depressieve tyfushoer, doorgedraaide slet rot toch op, takkewijf, get the fuck out of my head |
Af:
Vuile hoer, kankersnol, stomme trut kutwijf, achterlijke doos, geschift flapkut depressieve tyfushoer, doorgedraaide slet rot toch op, takkewijf, get the fuck out of my head Het boeit je niet dat ik gelukkig ben? Val dood, bitch, ga iets nuttigs doen! Het verrot mij toch niet hoe kut je je voelt maar ik ben verdomme wél degene die er áltijd voor je is! Iedere keer weer, ik ben er altijd voor je zonder mij zou je er niet eens meer zijn, godverdomme je hebt me pijn gedaan, echt, diep, diepe wonden en je neemt niet eens de moeite naar me te luisteren als het meezit nou, je kan het bekijken, ik heb het gehad! Ik kan je echt wel schieten nu, ik kan je wat aandoen kijk, ik weet de fuck ook wel dat ik morgen weer van je houd, maar vandaag, als ik je voor de auto krijg ben je de mijne.. |
:( . Je houdt echt van haar he?
|
het doet mij denken aan:
Vuile vieze tering hoer, Gore kankerslet Smakeloze lichtekooi Krijg in je liezen smet Dikke loopse takkenteef Af gebefte del Graten kut met weerhaken Ik gun je een gezwel Zuigzeug Vuile slettebak Met je tieten van een mug Vuile sloerie vieze snol Kom toch bij me terug van Youp van 't hek. |
Ik vind het mooi :)
Allemaal gal spuien en toch wordt het een "geheel", met een soort van metrum. Ja, mooi :) |
Citaat:
|
Citaat:
daar moest ik ook meteen aan denken. |
Grote jongen :) Allemaal stoute woordjes geleerd op school vandaag?
|
Citaat:
|
Grappig, ik ken dat hele ding van youp van 't hek niet. Toc htoevallig hoe je iets kan maken dat zo op een bestaand werk lijkt..
|
mij doet het denken
aan een leidje van jan de wilde stomme idioot , genie van de karpaten mottige malloot , rattenkop vol gaten ... enzovoort nuja , spit it uit lucht je hart ......... |
ik vind m stoer
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |