![]() |
Ouders & blowen
Woon je thuis? Weten ze het? Deden/doen ze het zelf ook wel eens? Wat vinden ze ervan? Wat zijn de consequenties?
verveelde me... |
Ja ik woon thuis.
Ja ze weten het. Ze vinden er niks van. Mijn moeder heeft het ook wel eens gedaan tot een paar jaar terug. De consequenties zijn dat ik mijn wiet, lange vloei e/d niet meer hoef te verstoppen. :D |
Ik was even bang dat ik zo weerzinwekkend was dat er NIEMAND ging posten..
Ik woon thuis, ze weten wel dat ik het doe, maar niet hoe vaak. Mijn papa doet het zelf ook wel eens. Ze vinden het geloof ik niet zo erg, zolang het maar geen gewoonte wordt... |
Mijn ouders weten van nix, ook denk ik soms wel dat ze iets vermoeden..... de gevolgen zullen denk ik niet erg zijn...
|
Citaat:
|
Ja ik woon thuis
Nee ze weten het niet Ze vinden het slecht Ze deden het niet mochten ze erachter komen heb k een problmeen =) |
Ik woon thuis, ik mag het, en ik mag het binnen doen. (als m'n broertje op bed ligt :D)
|
Citaat:
Broertjes zijn de reden dat ik het niet thuis mag. |
Ouder weten het, maar niet in welke mate ;)
Ik rook vaak zat gewoon achter me computer een joint, maar meestal een lekker gevulde pijp. Ook rook ik vaak gezellig met me broer jointjes enzo. Me ouders hebben het zelf nooit echt gedaan, me vader heeft het een keer geprobeerd maar het werkte niet. |
Citaat:
Ze weten ervan Mijn pa blowed wel, soms blowen we samen Mijn moeder vindt het vervelend. geen |
Doe het niet vaak,
Me ouders weten het niet, en mogen het ook niet weten want ze flippen compleet :D |
woon thuis :)
mijn ouders weten het :) hebben vroeger wel een paar keer geblowt ( nu niet meer) :o er zijn geen consequenties? :) |
Citaat:
|
ik woon thuis en mag ook gewoon blowen, maar ik mag geen sigaretten roken :> dus mag ook alleen puur roken, niet dat ik dat doe ofzo
|
Citaat:
ik woon thuis bij mam die weet het maar doet het zelf niet ik mag het niet binnen, maar toch ook weer wel af en toe, als de raam maar open staat de consequneties zijn dat mijn vloeitjes en tips steeds minder worden en de asbak vol raakt |
Citaat:
|
woon thuis, mag niet thuis, weten het sinds kort (kwamen er op een kutmanier achter), vinden het "best", maar als ik zeg dat ik heb geblowt kijken ze me wel weer met een poepgezicht aan, geen consequenties
|
ik woon nog thuis.
Ik heb wietplanten bij me pa thuis staan en me ma zet me vaak genoeg af bij de coffeshop, dus ik denk dat ze wel een donkerbruin vermoeden hebben Deden vroeger wel eens, LANG LAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG geleden Mijn keuze Niks van mijn ouders ofzo |
ojah me pa blowde vroeger wel us mee met andere
|
ik woon niet meer thuis.
ze weten al 4 jaar dat ik een drugsprobleem heb. ze hebben zelf nog nooit drugs genomen. ze hopen dat mijn kleine broers en zusje ook niet aan de drugs gaan want met mij hebben ze al miserie genoeg gehad. het gevolg is dat mijn ouders mij niet meer vertrouwen, dat ik een hele tijd thuis niet meer binnenmocht en dat ik veel in instellingen gezeten heb. |
ohja sorry, ik zie nu net dat het gaat over ouders & blowen.
ik had het over hard drugs... :rolleyes: |
Hmmz mijn ouders wisten het eerst niet en nu wel. :D
|
ik woon bij m'n vader, maar hij is er bijna nooit. hij weet het gewoon en verbiedt het niet, zo lang hij er maar niet te veel last van heeft want hij vindt het stinken.
m'n moeder weet het ook, die verbiedt het ook niet, de enige reden dat ik daar niet in de huiskamer mag blowen is omdat haar vriend ziek wordt van de lucht. m'n moeder en ik hebben wel eens samen geblowd omdat ze het ook wel eens wilde proberen, maar ze vond t niet zo boeiend :) en consequenties... geen dus (y) |
Citaat:
ja woon thuis, ze weten het , maar ik denk niet hoe vaak zelf hebben ze het volgens mij nooit gedaan, zeggen ze maar mijn vader had het een keer geprobeerd maar vond het niet interessant ofzo ehm ze vinden het niet leuk ofzo, maar ze vinden het wel best :) consequenties zijn dat ik niet in de huiskamer mag blowen maar op mijn kamer of op de badkamer wel, mits ik het raam open zet smoken in bad :cool: totale ontspanning :D |
^totdat je in slaap valt hehehe :D
|
mijn badeend zal me redden ;)
|
Niet je badeend is waarschijnlijk ook zwaar stoned en daardoor niet sterk genoeg om je uit bad te tillen...duz helaas ook geen optie. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |