![]() |
ik heb het gevoel...
Allow,
het is maybe een rare vraag, maar goed, ik stel 'm toch. ik heb bijna 6 weken met mijn vriendje van 16 en zoenen altijd als we bij elkaar zijn en hij vingert mij altijd en ik trek hem af en we strelen elkaar ook. maar ik heb heb het gevoel dat we 'het' binnenkort echt gaan doen. heb ik opzich geen probleem mee, maar ik ben (nog) niet aan de pil en ik ben bang dat het condoom dan gaat schuren ofzo, dat ie kapot gaat. of valt dat mee? ik ben bang als we net iets te heftig gaan dat ie kapot gaat. is dat ook zo of valt dat mee? alvast bedankt! |
Tsja, de kans is niet zo heel groot dat het misgaat met het condoom als die goed omgedaan wordt.
Maar als je denkt dat het er binnenkort vankomt kan je toch aan de pil gaan? Lijkt mij handiger eigenlijk. |
Zo heb ik het ook best lang gedaan en er is nooit iets mis gegaan maar je kan toch beter aan de pil gaan denk ik!!!
|
Gewoon rustig de tijd nemen om het condoom goed om te doen (kan heel sexy zijn hoor, het hoeft geen moodbreaker te zijn) dan gaat het heus wel goed hoor. Goed zorgen dat je het puntje dichtknijpt als je het omdoet, zodat er geen lucht in zit...
|
^Idd, en laat je vriend van tevoren een paar keer oefenen. Controleer na afloop of hij lek is of niet door er water in te laten lopen.
En zo snel scheuren die dingen nou ook weer niet, denk je nou echt dat je met 180 Bpm op en neer gaat? |
En mocht ie nou wel gaan scheuren dan is het nog steeds niet helemaal een ramp want dan kun je de morning after pil hale maar dat is nou ook niet echt een pretje... maar maak je vooral niet te druk.. ik denk dat de kans dat het condoom scheurt erg klein is.. durex is a good produkt! (y)
|
ga anders naar de dokter en vraag om de pil..
no big deal toch? |
zeg tegen je moeder dat je aan de pil wilt. Condooms scheuren echt niet snel. Ik eb het ook een tijdje lang gewoon alleen met een condoom gedaan en ik ben nog geen moeder dusse nergens om je zorgen over te maken....
|
Mijn ervaring met condooms is dat je gewoon niet te diep moet stoten, je mag wel hard en diep gaan, maar bij mij is het al meerdere keren voorgekomen dat wanneer ik iets te ruig bezig was, het condoom gewoon scheurde, tot 3 x toe achter elkaar. Gelukkig was ze ook aan de pil, maar je bent wel helemaal je 'veilig' idee kwijt. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |