![]() |
onderwerpje...
wie weet een leuk onderwerpje over de liefde om over te kletsen?????? :confused: :D :p
|
:rolleyes:
|
nou???
|
Kun je zelf niets verzinnen?
Srry meis, maar maybe dat dit een vette slot wordt... |
hihi lol...nee anders vroeg ik 't ni:P:P:P en hoe bedoel je slot wordt?
|
Uhm, nog nooit zo'n slotje gezien bij een topic? Dat betekent dat t gesloten wordt en dan kan niemand reageren, omdat dan meestal t topic nergens op slaat...
Alleen als je nou zonder die loze vraag een leuk onderwerp verzint en die post, gaatie de volgende keer niet op slot, dus ff zelf goed nadenken...Lukt je vast wel... :p |
nou waarom dat?ik heb een onderwerp, mensen vragen een onderwerp aan te halen...en stel dus een vraag, waar iedereen over wil praten....hoezo dan onzin?en op slot?waarom dat meteen...er zijn toch al 2 mensen die er iets gepost hebben...
|
nja we zullen zien of dit open blijft als iemand met een leuk onderwerp komt, ik weet namelijk niet of dit wordt goedgekeurd, amar als t wel open mag blijven, excuses voor me reactie :o
|
Misschien toch een slotje?:p
|
hou op met je slotje...als dit zo'n onzin was...was ie allang geslot:P denk ik of zijn ze hier traag...
|
De forumbaasjes van dit forum zijn niet onlijn. Daarom zit er nog geen slot op.
|
o nou ze zetten m maar...maakt me ni uit hoor...ga ik bij onzin verder toch...
|
Doe maar fijn..
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
kvind het wel een goed idee eigenlijk.... waarom word dit geen belangrijk topic ofzo..... het msn-topic voor snelle behandeling van liefdesproblemen;) |
Citaat:
En ik was inderdaad neit eerder online, maar ga em nu wel sluiten. Het is best gezellig zo'n topic, maar gewoon niet de bedoeling :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |