![]() |
Hoeveel mensen zitten er in jouw klas/clustergroep?
Het wordt steeds meer zeggen ze, maar mijn clustergroep heeft er maar 11. Mijn klas heeft er meer dan 30! Hoe is dat bij jullie?
|
het was bij mij altijd een gewoon klasmaataantal, rond de 25 ofzo denk ik
maar het ligt ook aan je profiel denk ik |
Mijn klas 3 hv heeft 25 leerlingen, dit is best weinig want vorig jaar zaten alle klas met 30 +
|
leerjaar 1 t/m 4 was bij ons altijd zo'n 28 t/m 31 leerlingen..
Vorig jaar hadden we ook een clustergroep: ong. 15 leerlingen |
Klas: stuk of 28
Clusters: 2 van ca. 20 en 2 van ca. 30 |
Klas: Rond de 25
Clusters: Verschilt heel erg Bij Frans & Geschiedenis bijv. 30 Maar bij Latijn en M&O maar iets van 10 En bij Economie & Aardrijkskunde dan weer iets van 25 Heel verschillend dus..... |
Onze OG (onderwijsgroep) bestaat uit 12 personen. :)
|
Klas: rond de 30
Cluster: verschilt, meestal met 15, maar één keer zelfs met 38 :eek: |
klas: 23
cluster: 12 |
Gewone klas (gemeenschappelijke vakken dus): 22 + de zittenblijvers die in onze klas gaan komen
Profiel- en vrije keusvakken: weet ik nog niet, bij tekenen iig een gezellige kleine groep (y) :) |
Mijn gewone klas heeft er iets van 26.
In de andere klassen iets minder, 24 ofzo. |
Bij de meeste vakken, een stuk of 24..
Maar bij frans ehm 15? |
ik heb 15 man in mijn klas. in sommige clusters wel wat meer, geschiedenis: 22 ofzo en Duits 27.
|
Klas: 20
Cluster: verschilt heel erg (bij Grieks, KCV en Drama bijvoorbeeld 12/13 en bij Wiskunde A1 een stuk of 30) |
afgelopen jaar had ik er 26 in mijn klas zitten
|
Verschilt per vak. Door ruimtegebrek zijn er hier en daar hele grote clusters, zoals Grieks: 31 en 36 mensen. Ook voor wiskundeb hebben we een mega cluster van rond de 36 personen. Maar de rest is normaal, zo rond de 28 mensne denk ik..
|
groep 8; 8
1ste; 28 2e; 25 (eindigden met 21.....) 3e; 20 4e; 19 5e; 17 1e jaars HBO; 15 (en geeindigd met 12, 3 mensen weg, 1 erbij) *kuche* Verder terug dan groep 8 reikt mijn geheugen niet qua klasgrootte.. Denk dat het 2e jaar HBO ook iets van 15 mensen wordt (gaat er 1 vanaf (die gaat nog een halfjaar 1ste jaars doen.. Arme 1ste jaars..) en ws. nog een paar MBO'ers erbij.. (btw; wtf is een cluster????) |
Citaat:
Maar goed ik weet het verder nog niet, ga morgen boeken en rooster ophalen. |
Nogal verschillend.
Zo had ik vorig jaar bij wiskunde er 28. Terwijl we bij Grieks met zijn tienen zaten. Maar in mijn "echte" klas zitten er geloof ik 26. |
Eemmm mijn klas ( basisgroep ) altijd 30/31 personen, de clusters varieren van 7 ( KCV) tot 32 ( Economie2 ) personen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja dat varieerde van een stuk of 20 tot 32 mensen (leuk, heb je een kleine klas, krijgen ze het alsnog voor elkaar om iedereen in 1 hokje te proppen..) |
22... En om nou elke cluster gaan zitten op te noemen... Die weet ik niet eens joh... Ik heb trouwens maar 7 uur per week met mn eigen klas (2 uur Ne, 2 uur En, 1 uur fa1 en du1 en 1 uur mentorles).
|
mijn klas : 30
clusters: Economie : 27 Aardrijkskunde : 21 |
Stamklas: ongeveer 25, heb ze niet geteld ;)
De clustergroepen verschillen van 7 tot 31 leerlingen |
Bij ons in v5 zitten we met zn 31-en!!
Dit omdat onze school geen aparte N&G en N&T klas heeft gemaakt.. Ik zelf doe E&M, maar doordat ze dus N&G en N&T 1 klas hebben, zitten er ook ennkele mensen met natuurprofielen in mijn basisgroep... |
Stamklas: 33 = gewoon niet normaal :(
Clusters: Over de 30 alleen scheikunde met 19 personen |
37. :rolleyes:
|
mijn klas nu heeft 25 leerlingen 24 meisjes en 1 jongen....
|
m'n klas had vorig jaar 27. Dit jaar weet ik nog nie, heb nog vakantie
|
stamgroep = 28 ofzo
cluster: max=30 voor wiskundeB1 (meer tafeltjes staan er ook niet meer in een lokaal :P) en min voor mij=18 bij economie 1 minimum van alles= 6 bij muziek er zijn geloof ik wel 18 die latijn hebben gekozen, want bij ons op school is er een mogelijkheid na de 4e latijn _als het niet lukt_ alsnog te laten vallen.... |
'vaste' klas - 30
clusters varieert van 25-30. |
32, waarvan 24 meiden ofzo (n)
|
28 in gewone klas.. en dan in eigen profiel rond de 15....
Maar bij Grieks en Latijn in totaal maar 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
klas, geen idee eigenlijk, volgens mij rond de 25
meeste clusters: ook rond de 25 natuurkunde en wiskunde: 12 :eek: |
Een stuk of 16 mensen, schat ik.
Groetjes, Ripper |
19 geloof ik, dit wordt blijkbaar een project wat je makkelijk met een grote groep kan volgen, normaal zijn projectgroepjes rond de 10 man
|
22 mensen, waarvan 2 jongens/mannen, als ik het goed heb...
|
Rond de 25 denk ik :)
Ik heb 6 verschillende clusterklassen daarnaast, ook van ongeveer dadt aantal. |
bij gewone klas 23 (geloof ik)
ma=28 sk=19 ec=13 gs= 10 |
klas: 28
wiskundeA2: 33 duits2: 14 |
Hmm, ongeveer 28 mensen.
|
klas: 17 (bij algemene vakken)
Scheikunde 1: 15 Natuurkunde 1: 15 Wiskunde B1: 16 Geschiedenis 2: 23 M&O: 26 Heel 5 vwo: 33 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |