![]() |
Zou je in heel je leven maar met 1 persoon seks hebben?
Ik zou dat volgens mij echt niet kunnen. Maar stel, dat je nu een leuke vriend(in) hebt, en het gaat zo goed, dat je samen oud wordt.
Ik zou dat niet kunnen hoor. En dan heb ik het eigenlijk vooral over seks. Ik bedoel dan weet je hoe het is met die ene persoon, maar, met andere personen kan seks zo anders zijn. En daar heb je dan geen idee van. Ik vind het een beetje moeilijk uitleggen. Maar ik vraag me af hoe jullie daar tegenover staan. De vraag is dus: Zou je het erg vinden als je in heel je leven, maar 1 vriendin hebt en dus met 1 iemand seks hebt? |
Als je maar met 1 persoon seks hebt, waarom zou je dan denken dat het met anderen totaal anders is? Zo'n conclusie kun je alleen trekken als je al met anderen hebt gesekst.
|
Citaat:
Als jij er zo over denk, zit er volgens mij niet erg veel diepgang in die seks van jou! |
met zoenen zou ik ECHT NIET kunnen!!! met sex lijkt het me moeilijk, om het maar zacht uit te drukken. :rolleyes:
|
Nee alhoewel ik zeer romantische en liefdevol ingesteld ben, heb ik toch altijd weer de onherroeppelijke drang alles te willen neuken wat ik zie. Niet dat ik dat doe.
Sommige mensen zijn daar te goed voor, om zo potentieel te worden behandeld. Sommige te dom. Bovendien, niemand wil me. Haha! :D |
Euh... ik denk dat ik daar te nieuwsgierig voor ben... maar als ik echt verliefd op um ben en van um hou en hij van mij en we voor eeuwig bij elkaar blijven...
volgens mij wil ik dat helemaal nog niet :D:D:D |
Possibly.
|
ja hoor makkelijk :) alleen met m'n liefje... ben namelijk niet van plan vreemd te gaan... en blijf (hopelijk) mijn hele leven bij hem...:)
|
als ik zo doorga dan hou ik het er bij 1, maar ja, ik zie het wel zitten. maar misschien ben ik nog geinfecteerd met de eeuwige liefde ilusie. maar ik het is inderdaad anders met iemand anders, maar wie zegt beter? stel je gaat vreemd en die ander is veel beter in sex? ga je dan terug naar je liefje omdat je zoveel van diegene houd? ik denk dat je dan toch iets mist, dus ik wil niet weten hoe het met iemand anders is voordat ik van mijn vriendin af ben, wat nog wel eens heeeeeeeeeel lang kan duren (hoop ik)
|
Als je het goed met elkaar hebt, waarom zou je dan? Als je altijd op zoek moest blijven gaan naar iets beters, zou er geen relatie meer bestaan..........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is al te laat voor, maar ik verwacht iig niet meer mesnne dan nu
|
Ik heb in mijn leven al met meerdere mensen het bed ghedeeld.
Maar ik geloof dat je bedoelt dat als je met iemand oud word je nooit meer met iemand anders behalve die ene sex hebt, en of je dat idee kunt verdragen? Ja, anders kies ik er niet voor om met die persoon oud te worden. Sex is een vereiste voor een goede reasltie, maar heeft niet de hoogste prioriteit. |
Citaat:
oh, en sex is wat je dr zelf van maakt. Dus als 't voor jou werkt, shit, ik zie het probleem niet |
~bluh~
:rolleyes: |
ik kan dat ja ik kan dat al heel lang zelfs.
|
Ik zon jaar of drie nu....
|
Ik laat het je weten als/wanneer ik die eerste persoon gevonden heb.
Maar ik denk dat het op zich wel zou kunnen. Daarentegen denk ik niet dat de mens 'gebouwd' is voor maar 1 relatie in een leven en zie ook geen enkel probleem als er dus sprake zou zijn van seks met meerdere personen gedurende een mensenleven. |
whoah noujah sjah.. gijs is de enige waa rik sex mee gehad heb en sjah ik zou ut wel koel vinden als we altijd samen bleven enzoow. maar whoah dat lukt toch niet alleen bij m'n ouders.
maar tlijkt me wel vreemd.. om die dingen wat je nou samen hebt met een ander te delen en vertrouwd met diegene zijn en ook zulke rare dingen kan gaan doen enzow.. hmmz.. dat willik nog helemaaaaaaaaaaaal niet!!!!!!! |
Citaat:
|
neuh wil ook wel es wat anders proberen he... altijd dezelfde lijkt me nix :)
|
te laat al
maar als ik voor deze vriend niemand had gehad was ik msg denk ik toch wel een beetje nieuwsgierg geweest, achja tis nu eenmaal niet zo :D |
Hmz.. kvinnut moeilijk om te antwoorden omdat het voor mij niet opgaat omdat ur dr zoiezo al 3 zijn.. Maar heb nu wel al het gevoel dak een aantal dingen graag nog es mee zou maken, zoals met een meisje of one night stand..
Maar zou daar niet meer mn vriend van nu voor opgeven.. das al bijna 18 maanden duss.. Met maar 1 iemand is natuurlijk anders als het heel goed is met diegene, maar stel je vind dr nix aan lijkt me heel moeilijk omdat met een ander dan ms wel zou werken |
Ik blijf voor altijd bij mijn huidge vriend! ( :rolleyes: :D ) En hij is mijn eerste.. Dus ja, dan zal ik in mijn hele leven maar met 1 persoon seks hebben! Maar dat vind ik echt helemaal niet erg! Ik wil ook alleen maar seks met mijn vriend! Hij is super goed, lekker, geil, fijn etc. Dus ik ben blij dat ik voor de rest van mijn leven seks met hem mag hebben! ;) :p
|
Jazeker, of nooit sex hebben.
Er is één persoon op aarde waar ik voor altijd van zou kunnen houden, zonder ooit sex te hebben. :) |
Ik denk dat als ik me hele leven met mijn vriend nu blijf, dat je ook trio's kan doen en zo, zodat je wel bij elkaar blijft, maar ook wat andere ervaringen hebt
Chanel |
Het ligt niet in de natuur van de mens.
Maar ja, ik denk wel dat het mogelijk is .. aan de andere kant wordt de kans dat je later dan toch eens vreemdgaat groter.. Ik weet niet, als ik iemand echt leuk zou vinden is het wel mogelijk denk ik.. |
Technisch gezien is het mogelijk.
|
Kan niet zeggen dat het zal gebeuren, maar ik zou het zeker wel kunnen.
Bij mij gaat het niet om de sex, maar om de relatie. En aangezien ik er van overtuigd ben dat ik mijn hele leven bij 1 persoon kan blijven, en aangezien ik niet vreemd ga, ga ik er van uit dat ik het ook op seksueel gebied bij één persoon kan houden :) kunnen, denken, willen en daadwerkelijk doen zijn heel verschillende dingen.. |
Kzou het kunnen denk ik....
|
ja, 'k zou niemand anders willen dan m'n vriend. Ik wil gewoon m'n hele bij hem blijven, en geen ander
|
ik zou echt niet zoveel van iemand kunnen houden als dat ik nu van mijn vriend houdt, nooit zoveel om iemand kunnen geven... en dus ook niet zulke intieme seks hebben. misschien wel gewoon seks, maar niet zoals het nu is.
|
Citaat:
erm.. ik ben het met je eens! ik weet het heel ouderwets! |
Lijkt me frustrerend.... ;)
|
dat ligt eraan, als het met haar forever aan blijft.... Vreemdgaan is voor mij not-done
|
Nee. Ik vind dat je toch wel een beetje moet weten wat er 'te krijgen is'. Lijkt me vervelend om je af te moeten vragen of andere meisjes niet veel beter en anders in bed zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Seks is toch iets dat je doet met een persoon die je graag ziet en als je die persoon echt graag ziet dan blif ja daar ook bij en heb je dus maar met 1 persoon seks in heel je leven, toch nice ni :) :D
|
Ik heb nu zo'n 3 jaar een relatie, en ben door mijn vriend ontmaagd. Nog nooit met iemand anders naar bed geweest, en heb daar ook geen behoefte aan.
|
Als ik diegene kreeg die ik wou,
zou ik me hele leven met die persoon willen delen en ook de liefde mee bedrijven! Dan zou ik dus echt geen interesse in anderen hebben! Maar ik wacht af.............:( |
Tja, ik hoop dat mijn huidige vriendin de enige blijft, maarja, kben pas 18 en dat zal dus wel niet.
Maar ik hoef absoluut niet te weten hoe het met een ander zou zijn; genieten is genieten en je kunt het volgens mij met iedere partner net zo lekker maken. |
ik heb nu 1,5 jaar met me vriend en ben alleen nog maar met hem naar bed geweest zelfs verder dan zoenen alleen met hem...
tuurlijk vraag ik me wel eens af hoe zal het met een ander zijn....maar dat hoeft van mij toch echt niet.....ik hou het zo wel vol hoor makkelijk :) tis alleen moeilijk als de ene wel giga zin heeft en de andere totaal niet...en als dat ook nog paar dagen achter elkaar is is het helemaal moeilijk.....maar ja dat hoort erbij he?! |
JA, want dat bedoelde ik vooral. Als je in heel je leven, maar een sex partner heb gehad, ga je je volgens mij echt afvragen hoe het met iemand anders is of geweest zou zijn.
|
als het met een persoon goed loopt en er geen problemen zijn, waarom dan een andere vrouw en sex is ook niet alles
aprillia |
Citaat:
|
Hmz, kweenie. Ik zou wel nieuwsgierig zijn... Bij mij kan het al niet meer.
*denkt even na* ja, eigenlijk wel, als ik weer verkering met mijn ex zou krijgen en we dan zouden trouwen en zo... *sweatdrop* Ik moet er niet aan denken. Aaanyway, het zou kunnen, maar hm... liever niet. |
Citaat:
mjah ik vind het eigenlijk nogal kut-vragen...net zoiets als wat ga je doen als je nu zwanger bent en dan zo`n hele discussie met wel of niet abortus en bla bla.. ik heb zoiets, ik heb nu totaal geen behoefte aan een andere man...dus... |
Ik weet zeker dat ik het zou kunnen....
*denkt terug aan ex waarmee ze samen oud wou worden* Het enige waar ik moeite mee zou hebben is het feit dat ik dan geen sex met een meisje kon hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |