![]() |
TIPTIPTIPTIPTIPTIPTIP - Sikth
Sikth - the trees are dead and dried out
Nieuwe cd van deze maniakken. Ze brachten al reeds 2 eptjes uit, die de moeite waard waren, weliswaar tekstueel niet echt bijzonder (soms ronduit slecht)maar muzikaal erg goed. NU hebben ze hun eerste full-length: the trees are dead and dried out. Hou je van DIllinger Escape plan? Hou je van Mr.Bungle? Hou je van Poison the Well? Hou je van Earthtone 9? Mooi. Downen die shizzle dat 1e nummer bezorgde me een stijve. |
ik ben ruig want ik ken ze al lang. vind er niet veel aan overigens.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
shite, ze hebben geeneens een mp3.com pagina.
dan straks maar eens zoeken |
Had die vorige EP al eens gehoord ja. Is wel de moeite waard.
|
Citaat:
Overigens vind ik ze niet veel met et9 van doen hebben, et9 is gewoonweg briljant en dat kun je van sikTh nou ook weer niet zeggen. Wel leuk, dat wel. Such the fool blijft een leuk nummer. En Hold my finger (check die kalkoen op 1m10s :D) wel erg slechte teksten inderdaad. |
klinkt erg (y) ja
*download meer* |
Citaat:
|
ik ben net zo ruig, want ik ken zo ook al vanaf hun eerste ep, woehaa. Ik vind de ouwe nummers beter trouwens. Die nieuwe shit is wat gelikter en ik kreeg dus bij het eerste nummer geen stijve maar pas bij het 3e. Ze hebben die ouwe nummers wel mooi opgepoetst namelijk.
|
Citaat:
|
dan ben ik ook ruig, ik kende de vorige EP ook al (y)
|
Citaat:
ik ga morgen luisteren, denk ik |
Citaat:
Ik ga em *ahum* niet luisteren |
Citaat:
Schizometal. |
Het is geen 'wie kent ze al lang' Hoor:P
Ik neem aan dat de meesten deze band al wat langer kenden. En Michiel/Chiiil: Ja, maar soms doet het me denken aan stukjes van earthtone 9, bepaalde elementen die erin zitten enzo. E9 was briljant ja... |
BUTTCHEAKS
het nummer waar dat in voor kwam was wel ok en nog wat nummers gezien mijn pc niet meer onder ons is zou ik niet kunnen kijken welke dat zijn :( ja godverredomme ik ben zielug |
ontzettend zielig, schrale troost : ik begreep deze post.
|
Citaat:
|
steve:
CHEEEEEESSEEEEE ;) (ik zie meteen weer een in italiaanse kleding gedressde steve de aardappels schillen) |
ik ben iets aan het downen luister het als ik terug ben van school :(
|
sikth tourde laatst met Hopesfall.... dat is pas vette shit :p
zonder geinen zal die nieuwe eens ff downen, want die eps zijn wel vet. heb er 1 zelfs origineel geloof ik. voor een elcheapo prijs gekocht op amazon volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
Downloaden. |
Citaat:
|
40 below sumemr is beter
|
ik zal eens ff kijken of mijn computerde download aankan :p
|
hmm.. vergelijking met mr bungle en earthone9 waren wel erg hoog gegrepen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
[irri mode]zoals the murder of enkel te vergelijken is met the locust door de blastbeats.[/irri mode] |
Citaat:
(y) |
Ik weet nu al dat ik het k.u.t klote ga vinden, maar wat het hek, ik ga wel downloaden.
|
Bij nader inzien:
't is toch leuker dan ik dacht. Maar na teveel luisteren wordt ik para. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |