![]() |
Wrong turn
iemand deze film al gezien?
Ik vond hem niet echt super eng om eerlijk te zijn, er zaten wel schrik-effecten in, maar niet echt dat ik bang was ofzo... heb de halve film dubbel gelegen van het lachen :S terwijl mijn 2 vriendinnen allebei onder hun jas lagen omdat ze bang waren... Ligt het nou aan mij of is deze film gewoon niet eng? jou mening graag! |
"Misvorming door Inteelt..." :D
|
Hij lijkt me echt stom..
|
ik vond het een goede film .. ik had er van verwacht dat het een kut film zou zijn maar ik vond het een geslaagde film (y)
|
Citaat:
|
Slecht geregisseerd, geacteerd, geschreven, gefilmd, etc. Wanprodukt eerste klas.
De film trekt een perfect publiek. Allemaal alchoholdrinkende, luidruchtige personen tussen de 16-25. Lekker in een zaal stampen en niet naar omkijken. Tenzij er natuurlijk iets gesloopt wordt, of gerookt. Dan mogen ze eruit. |
Citaat:
|
nee dat was jij het niet :) .. het is idd vrij irritant .. maarja ik zei : hou gerust je bek dicht en toe was het wel over maar toch als je zo nodig moet praten of lachen dan ga je toch een film thuis kijken maar ja zulke mensen blijf je houden
|
neej zo irritant was ik ook weer niet... zat meer in mezelf te lachen omdat ik die film echt melig vond en omdat me vriendinnen zo bang waren en onder hun jas lagen, gheghe! maar waren inderdaad wel mensen die zo vet overdreven gingen zitten lachen... das echt irritant!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee ik ga niet alles verklappen hoor... maar ze nemen dus de verkeerde afslag... (niet doorvertellen he)
|
Citaat:
Spoiler
|
ZE GAAN ALLEMAAL DOOD.
Oeps :o |
Citaat:
|
Ik heb 'm in m''n eentje zitten kijken in de bios, en ik vond 'm best wel spannend hoor! Maar inderdaad ook wel lachwekkend.
Vaak was die meer smerig dan eng. Maar ik hou wel van hak en snij films :p |
Citaat:
|
Ik heb me helemaal kapot gelachen, geweldige film (y) :cool:
Hmmm Elizaaa... |
Lijkt me een echt wanproduct.
|
Het enige leuke aan de film was, zoals Qimm al duidelijk maakte ;), Eliza. Het verhaal was behoorlijk bagger, en eng was het niet. Goor misschien, maar niet eng.
|
Citaat:
|
Driedubbel niks (n)
|
redelijk prut......af en toe dacht ik wel eens: hee da zou ik 5 jaar geleden best eng gevonden hebben, zoals onder dat bed....maar voor de rest redelijk zaadfilmpje
|
Citaat:
dit komt mij zooooooooow bekent voor. had ik dus oowk. ik von um niet eng maar wel goor. leuk voor een keertje |
Ik vond het op zich wel een leuke film om te kijken. Ik vond hem ook echt niet supereng, wel die schrikeffecten inderdaad. Het verhaal was soms echt gewoon voorspelbaar vond k... En wij zaten met z'n achten in de zaal, wij met z'n allen de hele tijd grappen maken over dat lachje en die tandjes etc. Was wel leuk!
(y) |
die acteurs waren ronduit slecht en dat is nog zacht uitgedrukt, en het plot was ruk en voorspelbaar.. maar hij was wel 'vermakelijk' zeker niet meer dan dat...........
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ja je hebt wel gelijk. maar ik was volgens mij oowk irritant in de bios:p , want ik lag helemaal dubbel toen dat kleine misvormde mannetje begon te lachen....... cool toch zo'n lachje?? zolang je ut zelf niet hebt. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |