![]() |
NIeuw Cd van Slipknot
21 oktober, nieuwe cd van slipknot
|
11 november, sintermaarten
5 december, sinterklaas 1 januari, nieuwjaarsdag 21 maart, lente 20 juni, ik ben jarig |
Citaat:
|
Bi ba boeiend.
|
Citaat:
|
hopelijk word ie nog kutter dan iowa
|
Citaat:
|
Waar gaat het toch heen met deze wereld. :(
|
Citaat:
En verder zal het mij aan mijn reet roesten dat ze weer een nieuwe cd uitbrengen |
Citaat:
|
Eindelijk (y)
Dit zou dus de laatste zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Producer is dacht ik Rick Rubin(o.a. Weezer,Mars Volta) dus dat is alvast iets..
|
Door de vele feestdagen (nationaal en regionaal) in China zijn hieronder alleen de Nationale feestdagen vermeld. Op deze dagen zijn instellingen zoals banken en postkantoren gesloten.
01 januari Nieuwjaarsdag 01 februari Chinees Nieuwjaar (Tijdens dit feest wordt gevierd dat de winter is afgelopen en er een nieuw jaar begint.) 01 mei Dag van de arbeid 06 mei Dag van het kind 01 oktober Stichting van de Volksrepubliek China 25 december Kerstmis |
Oeww wat zijn we toch grappig
flikker toch een eind op met je kinderachtige gedrag |
ik stond op het punt je serieus te nemen totdat ik je signature las.
|
Citaat:
ik moet me ook inhouden om geen ultra beledigende-en-afkrakende posts te gaan posten |
slipknot is toch black metal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een aanstellers zijn die live zeg :r |
Citaat:
Er wordt geen discussie opgeroepen of om reacties gevraagd, het is gewoon één opmerking waar vrijwel niemand iets aan heeft. Weinig informatie; geen titel, geen commentaar, geen bron, niets. En als jij dan serieuze reacties verwacht dan ben je erg dom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die grappen worden oud
|
ik ben benieuwd, de 1e 2 albums vond ik altijd wel goed.
|
Citaat:
hij twijfelt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
who cares
|
Ik vraag me af hoeveel mensen hier slipknot echt slecht vinden, en hoeveel mensen achter de 'rage' aanlopen op slipknot slecht te vinden....
|
slipknot is niet spannend, nog erger zijn die tering murderdolls
ik luister dan nog liever avril lavigne (y) |
Ik kan er ook niet echt blij van worden op de vroege middag...vind de muziek best wel bagger, maar volgens mij kunnen ze wel erg goed spelen...
|
Ik dacht dat ze dood waren.
Oh nee, dat was Pim Fortuyn... Ze lijken allemaal zo op elkaar he, die Emo-bands. |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien wel de nieuwe maar ook de laatste...
ze zijn het dus mooi zat en kappen er zeer waarschijnlijk mee. |
Citaat:
|
*gaap*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kut topic.
ik gooi dr een slot op, als je een nieuwe wilt openen moet er meer info in staan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |