![]() |
[tekening] model
|
Mooie lijnen in de broek, maar heb het idee dat de borsten niet helemaal kloppen, de linkerhand (rechts op de tekening dus) is trouwens ook een beetje raar...
|
die broek vind ik top, de rest wat minder :)
|
Citaat:
|
Ik vind het heel knap! Die broek is echt mooi!
Ik denk alleen dat er juist ónder de borsten schaduw moet zitten. Maar misschien klopt dit niet. |
Citaat:
|
Ja de broek is echt vet gedaan, alleen kloppen de schouders niet helemaal (voor ons gezien, aan de rechterkant. die klopt niet en klopt niet in verhouding met de ander)
|
Nou je het zegt... :eek:
|
wat een ronde tieten... echt?
|
broek en buik (y)
en dattie nog niet af is is ook minder |
Citaat:
|
die broek is echt koel, de rest is inderdaad nog niet af, een beetje erg egaal vergeleken met de broek ook. en de vorm van die borsten.. mwheuh..
|
Hehe, die broek is cool. :)
|
Vinden jullie de borsten veel te groot dan?? Is toch normaal size?
|
ze zijn vooral raar gevormd..
|
Citaat:
|
mooi hoor!!! echt super!
|
*staart een tijdje naar de borsten op het plaatje en hoopt dat hij geen klap van z'n vriendin krijgt*
ze lijken "uit de oksels te komen", in plaats van normaal voor op het lichaam te zitten. En ze zien er erg plat uit. En ik vind de vorm gewoon wat raar.. |
De broek is duidelijk erg goed gelukt :)
De borsten lijken nogal vlak te zijn, niet echt naarvoren te komen... Ik heb geen idee hoe je dat op kan lossen.. Bekijk misschien eens wat foto's van vrouwen die ongeveer zo staan en kijk dan hoe de borsten zitten. Meestal beginnen ze op okselhoogte, maar niet vanuit de oksel. Probeer wat met schaduw te werken om ze echt bol te maken, nu lijken ze wat vlak. Maar goed, als je dat niet wil :P De broek is echt geweldig goed gelukt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
de broek is mooi ja, alleen zit ie wat losjes aan de linkerkant, de borsten zijn idd te rond, en de hand klopt helemaal niet, maar voor de rest mooi getekend!
|
Ik heb de borsten zo gemaakt zodat de broek meer opvalt.
|
hoe mooi ik de broek ook vind, zonder is beter
|
mooi. echt goed geshade (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |