![]() |
Marillion!!
Zijn er hier ook mensen die Marillion nog kennen? If so, welke albums vinden jullie de beste?
|
Ken het niet geweldig goed, maar Kayleigh is zo'n mooi nummer :)
|
Das een beetje een pop liedje (maar wel mooi), ik ben zelf meer liefhebber van het symfonische werk.
|
ken alleen kayleigh :)
|
Marillion werd me enkele jaren geleden door mijn basisschoolleraar (eh... in die tijd ex-leraar :p) aangeraden. Dan vooral Misplaced Childhood, dat hij de beste cd allertijden vond. Nu deel ik die mening niet met hem, maar hij is wel steengoed, zeker Kayleigh. Verder heb ik nog Marillion.com, waar ook erg goede nummers op staan. Eigenlijk heb ik me daarna niet meer zo in Marillion verdiept, maar ik ben van plan om dat in de toekomst toch weer te gaan doen. Nog enige goede cd's?
|
Ik ken alleen die best of cd. Daarvan vind ik de eerste cd de beste. Lekker symfonisch. Keer wat anders dan die metalen herrie :D
|
Citaat:
De nieuwe cd (Araknophobia) heb ik wel eens gehoord, en vond ik niet zxo heel goed. |
Ik vind Easter wel leuk. Vriend van me is er helemaal fan van en heeft ze vaak live gezien.
|
Citaat:
|
Kayleigh ken ik wel ja
41ste plaats d8 ik in de TMF TOP 1000 tja ik heb em dan ook op mp3 en ik heb een cd ervan *gaat kijken of ie em kan vinden* FUGAZI ofzoiets staat erop (=naam van cd) |
Ik ken alleen Kayleigh, leuk nummer.
|
Kayleigh natuurlijk, en Lavender, prachtig nummer!!
Welke nummers zijn aanraders? |
Zoek maar eens naar het cd-tje Kayleigh. Kost 5 euro ofzo, daar staan 9 mooie nummers op. 'He knows you know' is ook gaaf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |