![]() |
even een serieuze vraag voor de meisjes
wat vinden jullie leuker om te doen bij een jongen:
*een jongen zoenen *een jongen aftrekken *een jongen pijpen *een jongen pijpen en over zijn zak strelen echt heel serieus, en ben erg benieuwd!! |
mag je ook kiezen vor een jongen bijten ???? :D
|
een jongen pijpen en over zijn zak strelen mmmmmmmmmm
|
antwoord 1, 2 en 3 houden mij nog in het gareel maar bij het enkel al lezen van antwoord 4...
oeh! |
't is allemaal wel leuk om te doen, maar met je nagels over z'n rug gaan en idd bijten is ook erug leuk. :D
|
zuigzoenen zetten!
En dan wel: net te hoog voor ze kraag dus goed zichtbaar, en goed zuigen dat ie paars word en lekker lang blijft zitten! :p (ik ben vals ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsjah.. dat hangt nogal van de situatie af.. tis allemaal leuk om te doen, niet echt speciaal een voorkeur voor 1 ding.. vind dan denk ik aftrekken nog et minste leuk.. het minst persoonlijk vinnik, kannie zelf ook! en krijg dr zo un lamme arm van :D Maar idd dingen als gwon likken, krabben, bijten en alles is owk leuk..
|
Ik vind 2 het minst leuk. De rest :....Sjah :D Geen problemen mee eigenlijk :)
|
Ik vind twee ook niet zo leuk, de andere wel!
Xx~Druppel~xX |
Citaat:
|
Aftrekken is gewoon chill (als het maar niet te lang is..kramp..) en pijpen is ook wel chill omdat hij dan zo geniet daar word ik dan weer geil van :D
|
Citaat:
Blue |
Citaat:
|
*een jongen zoenen
*een jongen pijpen (y) |
Citaat:
From BadAngel with love xxx |
wat mijn vriendin er van vind :
aftrekken vooral onder de douche !!! pijpen maar ik ben niet weg van sperma ... na de sex zijn ballen masseren ... en dat was t !!! |
ik vind 1 natuurlijk het leukst
duh! |
iieh 4 bah :)
1!! |
Citaat:
aftrekken ben ik bang voor dat ik hem pijn doe ..duzz dat doe ik niet zo vaaak ..kan ie altijd nog zelf doen ;):D |
Lekker pijpen he,mmm
|
Citaat:
|
uhh pijpen is wel ut leukste :D
|
Citaat:
|
ai ai ai ai ai ai ai ai, Wat een plezierigheid om dit te horen, al die dames die ddeze dingen graag doen, een wereld ligt voor mij open.................... een hele mooie wereld zal dit zijn.
|
Aftrekken iz wel oké :p
pijpen ga k es proberen.. |
Citaat:
|
alles eigenlijk wel maar aftrekken is het minst leuk:cool:
|
Alles is leuk, maar ik denk dat een jongen (njah Maarten dan) pijpen nog het allerleukst is.. Weet eigenlijk niet helemaal waarom... :o
|
nix
|
Ik vind pijpen gaaf :D
|
wat vinden jullie leuker om te doen bij een jongen:
*een jongen zoenen *een jongen aftrekken *een jongen pijpen *een jongen pijpen en over zijn zak strelen echt heel serieus, en ben erg benieuwd!! Ik vind het leukste om een jongen te zoenen en dan tijdens de sex pijpen want aftrekken vind ik echt helemaal niks om t doen en met pijpen word ie ook veel geiler :) maar zoenen is ook leuk en lekker! |
Pijpen en z'n ballen likken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |