![]() |
[TK] P III Pc te koop
P III systeem
Moederbord: Abit Be-6 (intel 440bx chipset, highpoint udma 66 controller) Processor: Intel P III 600mhz (in à box uitvoering, dus met originele intel cooler) Geheugen: 256mb Pc 133 Videokaart: Diamond Viper 770 32mb (nvidia tnt2 chipset) Harde schijf: 20 gigabyte (maxtor, 7200rpm) Geluidskaart: Creative Soundblaster Netwerkkaart: 10/100mbit Cd-Rom: 48x Philips Op de pc staat momenteel Mandrake Linux 9,1 maar ik wil er ook wel Windows Xp opzetten. Pc zit in een witte/beige bigtower met 235 watt voeding. Prijs: 199 euro Meerprijs: Hp 8100 interne cd-brander € 15,- Hyundai 14inch kleurenmonitor € 5,- De pc is alleen af te halen in Diemen (voor de mensen die niet weten waar Diemen ligt........ Diemen ligt 2 km. ten zuid-oosten van Amsterdam aan de A1 en A10 en heeft ondanks de nogal gering omvang zelfs 2 ns stations.) |
Leuk ding om als tweede pc te hebben, jammer dat ik a. geen geld heb en b. niet de mogelijkheid zou gehad hebben om naar A'dam te komen...
|
Misschien wil ik het wel, moet ik alleen ff kijken of dat financieël haalbaar is.
en ik bied 150 euro, ophalen is geen probleem |
Ik wacht even af of er nog hoger geboden gaat worden, anders is i voor jouw.
Scenic20 |
Ik bied er wel 175 eurotjes voor.
|
Niemand hoger dan 175 euro? :D Donderdag gaat i naar de hoogste bieder, of eerder als er 199 voor word geboden.
Scenic20 |
Verkocht
|
Kut ik wilde nog 200 bieden... maarja zo gaan die dingen
|
Ik had je er zo zonder problemen 280 voor gegeven :(
|
Ik ahd je er 300,- voor gegeven.
meer istie niet waard edit: ;) |
Als je nou even 300 had gezegt, dan was ie wanhopig geworden :D
|
Balen... Heb er 189 voor gekregen (toch nog veel eigenlijk)
Ook zo iets komt persoon x hem even uitproberen (heeft hem ook gekocht) gaat na een paar minuten de netwerkkaart kapot. Heb nog nooit zo snel een andere netwerkkaart ingebouwd :D Scenic20 |
Moederbord: ECS L7VMM2 (USB2.0, LAN)
Geheugen: 256 MB DDR PC2100 266Mhz Harde schijf: 30 GB Maxtor UDMA133 Kast: ATX Midi Sweex CX4 CDROM: 52 Speed Lite-On Videokaart: onboard S3 GRAPHICS Savage8 Geluid: AC'97 Audio CODEC LAN: 10/100Mbps faster Ethernet Diskettestation: Samsung 1,44MB Toetsenbord & mouse zonder monitor 289,- nieuw dus :) (ter vergelijking) |
Citaat:
|
Citaat:
In verglelijking met dit systeem zonder processor is die verkochte van mij een racemonster |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |