![]() |
striae bij jongens
ik ben een jongen van 20 en ik heb last van striae, op men bovenbenen, onderrug.. één dikke streep aan de binnekant van men linker bovenbeen (net of erin gesneden is) Ik vind het echt lelijk en ik vraag me af of meisjes hierop afknappen, en of nog andere jongens hier mee te maken hebben? Is dit echt uitzonderijk bij een jongen?
|
nee ik heb er ook vet veel
|
Striae komt gewoon doordat je sneller groeit ed,
denk dat een hoop jongens er ook last van hebben, denk iig niet dat het uitzonderlijk is. Verder vind ik het niet iets om op af te knappen, maar dat zal per meisje verschillen. :) |
meisjes hebben het zelf toch ook :p
|
Ik heb 't ook. Boeiend :p
|
Veel meisjes hebben het zelf ook, vindt het zelf daarom ook geen afknapper... (pfff als je daarop al moet gaan afknappen => niemand is perfect)
|
hoe ziet dat eruit? heb je dan rode strepen?
|
of ziet het eruit wat dikkere mensen hebben, van die uh ja...strepen die je ziet ... wazig uit te leggen :S
|
Citaat:
|
knap er absoluut niet op af,heb het zelf ook en je kunt er zelf niets aan doen!!!!
op gegeven moment raak je er aan gewend al is het eerste keer bij je vriend of vriendin wel verschrikkelijk,je schaamt je ervoor maar ook dat verdwijnt want diegene valt op je omdat je gewoon jezelf bent en niet om je lichaam ;) nu heb ik er geen problemen meer mee en schaam me er ook niet meer voor omdat er zoveel zijn die er last van hebben :) |
o dat heb ik volgens mij ook :eek: alleen ik heb het niet zo heftig...maar ik geef er neit echt om.. de enige die mij naakt zalz ien is me vriendin dan en als je een vriendin hebt die om je geft zal haar dat heus niet uitmaken.. :rolleyes:
|
nee knap er niet op af
nee is niet uitzonderlijk mijn vriend is redelijk dun en ook hij heeft t.. dus maak je maar geen zorgen. |
Mijn vriendje heeft het aan bij zijn schouders, aan de voorkant bij zeg maar. Het lijken net littekens en hij heeft ook heel lang niet geweten wat het was. Het trekt trouwens vanzelf gewoon weer weg...
Ik knap er niet op af, ik vind mijn vriendje vreselijk lief en ik vind niet dattie "lelijker" is omdattie straie heeft. :confused: |
Citaat:
Meisjes knappen hier niet op af :) en zowel, dan houdt ze niet van je!!! |
nee, ik heb het zelf dus.....
|
Dat zijn gewoon groeistrepen, gaat als het goed is wel weer over
|
mijn broertje heeft ze zelfs op zijn rug van toen hij een groeispurt had... het is dus niet raar en ook geen afknapper in principe :)
|
hmm hebben vooral (ex)dikkere mensen het? Die conclusie lijk ik onderhand wel op temaken na het zien van verschillende plaatjes en herinneringen uit the echte wereld.
|
Citaat:
maar het hoeft niet zo te zijn, mn vader heeft het ook en die heeft altijd een heel normaal figuur gehad. |
Ik had op een gegeven moment een groeispurt en nu heb ik wat striae op mn heupen.. gewoon een klein pigmentsverschil is het, dus niets om je zorgen over te maken.
|
Nog mensen die hier last hebbe van striae?
|
Citaat:
|
Ik vind het fijn als een jongen dat heeft. Dan ben ik tenminste niet de enige.. :bloos:
Ohja en ik vind het wel lief staan ofzo.. iig niet lelijk. :) |
Ik heb het ook een klein beetje, niks mis mee lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohhhhhhh vriend van me heeft dat ook, aan bijde kanten van de binnenkant van zijn benen. Tis spierwitte huid daar, omdat zijn benen in korte tijd zoveel groeiden rekte de huid niet helemaal goed mee... en dr groeit dus ook niet veel haar daar (want voor de rest istie net een behaarde aap) en het is zoooooooooooooo zacht. Is geen afknapper, vind het alleen maar cool om aan te raken... omdat het gewoon zo lekker zacht voelt....
|
nadat ik heel veel ben afgevallen heb ik er ook last van gekregen, verder heb ik 6 weken in het ziekenhuis gelegen toen ik 13 was, daarvan mocht ik de eerste 2 niet me bed uit waardoor ik lelijke doorligplekken heb gekregen op me rug :'( die vind ik wel zwaar kut, is net striae maar dan DUIDELIJKER :(
|
|
Citaat:
krijgen? Ik heb het ook, en nog zoveel jongens en meiden. Er is gewoon niks aan te doen, dus er op afknappen dat zou ik persoonlijk nooit doen... |
ik heb dat zelf ook aan de binnenkant van mijn bovenbenen...
heeeel lelijk als je het mij vraagt maar het is natuurlijk geen afknapper..als je iemand in zijn totaal leuk vindt, maken die paar strepen ook niet meer uit |
iedereen heeft t dus maakt egt nix uit denk??
|
Ik heb het ook, bij de onderrug heel erg (de vermeende zweepslagen :rolleyes: ) en op beide schouders een en borstspieren in de buurt van de oksel. Geen idee of het lelijk is of afknapper oid. En ik heb nauwelijks lichaamsvet dus dat heeft er ook niet veel me te maken. Het komt bijna zeker door snelle groei.
|
Citaat:
|
Bij beide bovenarmen bij mij zitten echt heel veel striemen. Die littekens zitten er al jaren en gaan ook nooit meer weg...
Nu heb ik er ook last van bij mij bovenbenen. En ook op mijn buik...vreemd. |
Citaat:
|
hoe kun je dan striae krijgen van afvallen, striae krijg je alleen als je huid in korte tijd vrij veel moet meegroeien maar dit niet snel genoeg kan, als je afvalt krijg je juist vel teveel in plaats van striae lijkt me..
|
Trouwens ik had laatst wat vreemds meegemaakt.
Het was tijdens een gymles, we moesten een piramide loop doen enzo en daarna gingen we softballen. Na de gymles zag ik dat mijn benen onder de striemen zaten...WTF? Hoe kan dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er veel bij m'n kont, een plaats waar het weinig uitmaakt.
Zonnenbank helpt wel een beetje en zink tabletten. |
Ex van mij had het ook, op zn bibs. Niks mis mee. Bij meisjes is het ontsierender.
|
't gaat vanzelf na een paar jaar weer weg, dan krijgt 't je huidskleur etc.. nothing to worry about
|
Citaat:
Jij bedoelt striemen ofzow ?! ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |