![]() |
Ex als sexmaat
Mijn ex en ik hebben nog vaak sex. We vinden elkaar niet echt leuk maar het is meer de lusten en niet de lasten. We spreken ook alleen daarvoor af. Is dat raar en hebben jullie dat ook??? We hebben maar 3 maanden gehad en dat is 1,5 jaar geleden.
Groetjes |
nee,dat heb ik niet, ik heb in de tijd dat t uit is wel sex gehad met hem, maar ik zou het nooit meer willen iig
|
:rolleyes:
|
Waarom kan het niet he?
|
Sure als jullie het allebei lekker vinden en weten dat het verder toch niks inhoud? beter dan een one night stand (met een bijna veemde), dacht ik zo...
|
Als ik zin in seks zou hebben.. dat zou ik dat ook gedaan hebben maar ik denk dat ik er dan achteraf enorm spijt van krijg want seks zonder echte liefde is best wel slecht.. ik vind namelijk dat seks meer een overtuiging van liefde is.
|
Citaat:
|
niks mis mee hoor. je kan beter je behoeften laten bevredigen door een vaste (sex)partner, dan dat je wild om je heen neukt.
|
als jullie het allebei ok vinden , zie ik geen probleem , en zie ik al helemaal niet in waarom andere mensen er een probleem van zouden maken
|
Citaat:
|
Ik heb nadat het uitging nog twee keer sex gehad met m'n ex. Toen we het deden was het geweldig, ook toen we samen in bed lagen, maar als je daarna niet bij d'r blijft slapen realiseer je je weer grondig dat het uit is. Ik heb daarom een keer bijna in een stampvolle IC zitten janken, niet iets wat ik graag doe :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nu wel ongeveer over m'n ex heen, maar heb nu absoluut de behoefte niet meer met haar naar bed te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, ik heb geen sterke emotionele band met hem, dat scheelt wel. Ik voel me na de sex niet klote omdat ik m terug wil,maar soms voel ik me een beetje sletterig ofzo. Het rare is dat we niet echt sex hebben gehad toen we wel wat hadden, ja alleen een beetje handenwerk. Opzich vind ik t wel prima zo, maar soms voel ik me er een beetje vreemd onder. |
Och, misschien wilde je hem toen jullie nog wel officiëel iets hadden ook alleen maar voor de seks en zat die emotionele band in de weg? Lijkt me vrij normaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja dat hebben mijn exen ik ook gehad, maar bij ons kwam er van een kant nog te veel gevoel bij kijken en toen hebben we er maar een punt achter gezet.
|
Best wel herkenbaar allemaal. Mijn ex en ik doen het ook nog af en toe. Het is bijna een jaar uit, nadat het uitging hadden we nog een paar maal sex, daarna besloten we er definitief een punt achter te zetten, wat niet gelukt is. Zo af en toe kunnen we het gewoon niet laten, er is nog steeds iets tussen ons. Aan de ene kant vind ik het wel fijn, omdat die band zo blijft bestaan. Maar het is ook zoooo fout...
|
vet geile hoeren hier (y)
|
Het is vooral ook makkelijk, omdat je elkaar nu gewoon al heel goed kent en weet wat je beide fijn vindt! En je hebt verder geen verplichtingen. Dat vind ik het voordeel maar soms ga je je er wel een beetje klote door voelen jah!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had eens sex met mn ex en de dag erop had ie een nieuwe :rolleyes:
|
ik zelf ben fanatieke voorstander van "sex met je ex".
nu me exen nog |
Lekker zelf weten lijkt me? Als jullie dat lekker vinden, mja, wie ben ik dan om te zeggen da'k 't raar vind. ;) 't Is niks voor mij btw, lijkt me onwijs raar. (n) Zou ook zo weer verliefd kunnen worden denk ik or. :\
|
Citaat:
ALs je niks boeiends te zeggen hebt, houd dan alsjeblieft gewoon je mond :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Trut! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GheGhe ik zou het niet doen. Maar mijn ex is ook een slet. Ze heeft al iemand anders om te neuken.
Maargoe als dat niet zo zou zijn geweest zou ik het ook niet doen. Gewoon omdat ik het niet leuk zou vinden. Ik heb onderhand een ander meisje mee gevonden waar ik mee slaap, maar voor de rest niks mee heb. We doen ook weinig maar het is gewoon heel leuk. |
Citaat:
|
Hehehe, ik ben fan van zapje :o (y)
|
Citaat:
Maar goed, OnTopic. Ik vind t toch vreemd dat je sex hebt met je ex. Het is zelfs ingewikkelder dan een sexrelatie, omdat je ook nog een liefdes verleden hebt. Ook vraag ik me af wat er gebeurd als je opeens iemand tegenkomt waarmee je iets wilt opbouwen. Wat zeg je over wat jij de laatste tijd aan relaties hebt gehad. Ook heb ik het idee dat mensen die hier aan toegeven worden gedomineerd door hun hormonen en 'alles' doen voor sex. Nee ik geloof niet dat ik het zou kunnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |