![]() |
Op welke game sta jij te w8ten, en waarom. Ook tegelijk een mafia topic
Ik zit te wachten op de 2e mafia omdat de eerste mafia al rete goed was dus deze zal ook goed zijn
(ja ik weet het meschien bestaat er een mafia topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=561009 maar deze is echt bedoelt over de 2e mafia) |
|
Gelukkig houdt de topictitel alles overzichtelijk :P
Als je zo graag een mafia2 topic wilt starten, moet je de titel gewoon daar over laten gaan, je verwacht toch niet dat dit topic helemaal intact blijft als iedereen zijn 'verlanglijstje gaat posten en over mafia 2 gaat praten |
beste spel, tevens ook een mafia 2 topic
*hint, hint...* |
Half-Life 2. (kuch)
|
Doom 3
Quake 4 Max Payne 2 Sam & Max 2 |
Citaat:
|
Waar ik op wacht:
FFX-2 -> Ik = FF fan FFXI -> " MGS3 -> E3 movie is sweet, en de vorige delen waren cool Xenosaga (alle 6 delen) -> Xenogears is alleen door FFVII overtroffen....en dat zegt al genoeg .Hack (alle 4 de delen) -> .Hack RULEZZ!! |
nieuwe zelda
nieuwe mario mario kart mario party 5 moh delen, soulcalibur 2, call of duty, fable, zat:) |
Unreal Tournament 2004 :)
|
Fable
Horizons Dat zijn eigenlijk de enige 2 op het moment :) |
Citaat:
|
Mafia 2
GTA Online (waarschijnlijk: GTA San Andreas) Splinter Cell 2 Half-life 2 (maar dan alleen om de mogelijke Counter-Strike 2, HL2 interesseert me geen ene reet!) Battlefield: Vietnam Max Payne 2 (de eerste screen zijn cool, met de oude versie van Max echt een x orgineel om een held in deel 2 ouder en dikker, etc te maken :D )! Prince of Persia voor de PC (ik houd hoop :p ) etc... |
Citaat:
|
Nieuwe Zelda
MGS Twin Snakes(heb geen ps2, dus geen snake eater voor mij) Fable Knights of the old republic Project Ego Half Life 2 (op de xbox, want mijn pc kan dat waarschijnlijk niet aan) :( |
Citaat:
UT2004 gewoon omdat ik ut2003 en goed spel vind. En dat ut2004 is wat ut2003 had moeten zijn. |
FF X-2 - dit spel wordt gewoon kickass
Soul Calibur 2 - dit spel wordt gewoon kickass Star Wars: KOTOR - dit spel wordt gewoon kickass Dungeons And Dragons: Heroes - dit spel wordt gewoon kickass Fable - dit spel wordt gewoon kickass De .hack serie - .hack rules Xenosaga 1 - dit spel wordt gewoon kickass |
:)
op trium planeta dat is de volgende game van de makers van Little Big Adventure..... :o komt waarschijnlijk midden 2004 ergens pas maar toch.... :D daarvan is het zeker dat ie komt. Lba3 is nog nie zeker namelijk :( |
half life 2
call of duty |
FFTA - Vette strategy RPG
Onimusha T - idd Xenosaga (alle delen) - supergaafe RPG .Hack - coole RPG Chrono Break - wanneer die ook mag uitkomen Disgaea Hour of Darkness - Strategy RPG Gladius - idd Arc the Lad War of the Spirit stones (europese naam) - ATL RULEZ en verder FFCC, Star Ocean 3 en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer |
Breath of Fire5
Star Ocean3 Final Fantasy12 Fear Effect3(helaas is die als het goed is gecancelled, maar je weet maar nooit :( ) Dungeonkeeper3 |
breath of fire V:Dragon quarter
Stalker Half_life 2 Rome: Rise of nations (d8 ik) UT 2004 |
Soul Calibur 2
1080 Avalanche |
Geen een,me pc kan het toch niet aan. :cool:
|
Citaat:
|
Half-Life 2
Doom 3 Quake 4 Call of duty daarna zie ik wel weer... |
Gran Turismo 4!! K kan echt niet wachten op dat spel.. Als t nog beter wordt dan GT3, dan moet t echt t perfecte race-spel bijna zijn!
|
Soul Calibur 2 (gister al even een PS2 demo gespeeld, ik wil echter de xbox versie)
HALO 2... ach what can i say? |
Opvolger van GTAvc als die ooit komt
Commando's 3 Half-Life 2, hopelijk komen er heersende mods op. |
World of Warcraft anyone?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik maandelijks moet lappen om online te spelen hoef ik het niet |
Citaat:
|
Final Fantassy: Crystal Chronicles...
Soul Calibur 2... Viewtifull Joe... :cool: (denk ik... 2d:P hahahahaha... just voor the fun and action...) 1080 Avalanche misschien ook wel ja... wil wel een spel met een soort van race idee erin heb ik nog niet namelijk... maar ja kan ook op een goede racer wachten... is er nog niet echt... |
Citaat:
|
Fifa 2004, CM 03-04 of CM5
|
Was ik bijna Sam & Max 2 vergeten :eek: :o.
En FFTA wil ik ook en HALO 2 en en en....er is zoveel leuks :o. |
Wat zie ik ontzettend veel vervolgen. :)
Ben zelf op geen enkel spel aan het wachten volgens mij... Soul Calibur 2, SSX3, FZero: GX, Beyond good and evil, XIII en nog een paar spellen lijken me allemaal geweldig worden/zijn, maar het is niet echt dat ik ze persee moet hebben. |
Black and White 2 aargh...
Deze wordt wel echt heel erg vet Ben altijd black and white fan geweest, nu wordt het spel echt nog 100 keer mooier. De creatures zijn veel en veel beter uitgewerkt, goed of slecht zijn wordt ook veel beter uitgewerkt, ben je evil en pak je een boom op dan smeult die half weg, loopt je goede creature over gras dan springen er ineens overal bloemetjes uit de grond enzo hier screen: van slecht naar goed: http://www2.bwgame.com/static/bw2003..._good_evil.jpg http://www2.bwgame.com/static/bw2003...ctower_day.jpg dit spel wordt dus wel ff zeer vet |
Gothic III omdat ik twee net heb uitgespeeld
|
soul reaver 3
blood omen 3 legacy of kain defiance final fantasy X-2 metal gear solid 3 |
Homeworld 2 :P
Call of Duty B&W 2 HL 2 NFS: Underworld C&C: Generals: Zero Hour |
HL2, lmd.
|
Citaat:
|
Republic: The Revolution (morgen (y) )
Commandos 3 (demo uit) Splinter Cell 2 GTA: San Andreas Civilization III: Conquests Worms 3D |
Citaat:
|
half-life 2
starcraft: ghost quake 4 xenosaga mgs3 en een nieuwe silent hill misschien? :P |
Citaat:
Greetz |
Ik heb nog een aanvulling:
TA 2 Ik had vandaag de nieuwe PC Gameplay gelezen waarin een lezer vroeg of er nog een deel 2 kwam Volgends PC Gameplay staat TA 2 ingepland voor einde volgend jaar (y) |
Halflife 2
THPS underground ofsoiets GTA: San Andreas Sims online..)of hij is al uit' Black and white 2 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |