![]() |
Geld winnen op internet
Hallo,
Soms doe ik wel eens mee aan spelletjes op internet zoals prijs je rijk. Dan moet je bellen voor een toegangscode en kan je bijv. aan een rad draaien of met de jackpot mee doen en geld winnen. Ik heb nog nooit iets gewonnen. Ook doe ik mee aan je computer is je lot. Heeft iemand hier wel eens geld gewonnen met een spel op internet? Groetjes Denise |
niemand wint ooit iets het is een grote oplichterij je kunt niet controleren of er echt geld wordt gegeven aan iemand ik zou het niet doen je wint toch niks
|
dat denk ik ook...ze zetten gewoon neer de jackpot is gevallen op henkie verstenkie...
en dan denkt iedereen oh die ken ik niet en dan denken ze toch dat iemand hem heeft en zo denk heel nederland dan |
Citaat:
|
Citaat:
16. De verstrekte gegevens worden opgenomen in een bestand van Neckermann Nederland BV, welk bestand is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag. De gegevens worden gebruikt ter uitvoering van deze actie alsmede voor het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden. Neckermann Nederland BV verstrekt geen gegevens aan derden die uw persoonlijke levenssfeer aantasten. U beschikt uiteraard over het recht van toegang tot en verbetering van uw gegevens. Indien u geen (e)mailings meer van ons wenst te ontvangen kunt u ons dat langs schriftelijke of elektronische weg meedelen. Indien u bezwaar heeft tegen verstrekking van naam en adresgegevens aan derden, dan kunt u ons dat eveneens meedelen. de schooiers |
Dit zijn kansspelen, boven de duizen gulden (meen ik) aan prijzen moet je daar 25% belasting over betalen. Als het goed is, hoor.
Maar ik kan niets over prijzen vinden op de site van de belastingdienst. |
Altijd van die Amerikaanse lotto's enzo op Inet waar je 5 euro wint, welke je niet kunt innen omdat de inningskosten hier hoger zijn dan wat je er voor terug krijgt ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |