Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   gezocht: acteurs!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=578730)

martiny 24-08-2003 19:26

gezocht: acteurs!!!

Hallo!

Samen met een hoop andere mensen zijn we begonnen aan een uniek jongeren project: een echte speelfilm maken!
Dit project is uniek, omdat alles gedaan wordt door mensen onder de 18 jaar (zelfs productie etc!) Binnenkort starten we al met de opnames, maar we missen nog een paar dingen. Namelijk een paar enthousiaste acteurs tussen de 13 en 17 jaar. Kun jij een beetje acteren (ervaring is niet vereisd, maar wel handig), woon je in de omgeving van Eindhoven en wil je jezelf terug zien op DVD en in filmhuizen? Ga dan naar www.vvmproducties.tk en meld je aan voor de audities!

Veel succes en ik hoop je te zien bij de audities!

Martine :)

Olafant 24-08-2003 23:44

Klinkt erg leuk, goed idee.

Jammer genoeg ben ik een wanhopige acteur en woon ik waardeloos ver weg.

Misschien kan je het beter op Contact Gezocht proberen. Hier lijkt het net alsof je een acteur wilt kopen. ;)

blownijntje 26-08-2003 15:48

Citaat:

martiny schreef op 24-08-2003 @ 20:26:
Hallo!

Samen met een hoop andere mensen zijn we begonnen aan een uniek jongeren project: een echte speelfilm maken!
Dit project is uniek, omdat alles gedaan wordt door mensen onder de 18 jaar (zelfs productie etc!) Binnenkort starten we al met de opnames, maar we missen nog een paar dingen. Namelijk een paar enthousiaste acteurs tussen de 13 en 17 jaar. Kun jij een beetje acteren (ervaring is niet vereisd, maar wel handig), woon je in de omgeving van Eindhoven en wil je jezelf terug zien op DVD en in filmhuizen? Ga dan naar www.vvmproducties.tk en meld je aan voor de audities!

jammer genoeg ik ben 19

Kwaxor 27-08-2003 00:09

wow, wel een cool idee.... maar die titel van die film V4A(ofzo)....
Ik hoop niet dat het over een klas gaat want dan wordt het echt ZON nep 'schoolTV-weekjournaal-reject-soap' :D

Miss G. Fish 29-08-2003 10:34

*zucht*

waarom nou helemaal in Eindhoven?? :(

[D0RIEN] 29-08-2003 17:12

wheeeh, ik ben 19 :(

lifeafterdeath 29-08-2003 17:42

ik wil wel, ik kan deze rollen:

Swat Team-element
Gestoorde Goth

heb je 1 van deze nodig :P
:D

never mind 02-09-2003 17:27

whaa ik zoiu graag mee willen doe, heb redelijk wat ervaring... kutkutkut waarom woon ik in friesland :(

martiny 03-09-2003 07:22

hmm, waarom woont iedereen die zin heeft nou zover weg? Woont er dan helemaal niemand in Eindhoven die een beetje kan acteren en van het mannelijke geslacht is?

V4a is voorlopig de werktitel, die wordt dus naar alle waarschijnlijkheid nog veranderd in een iets meer pakkende titel. En nee, het wordt niet zon nep schooltv-weekjournaal ding of hoe het ook genoemd werd. Het wordt een super film!!!

Plusmarktboy 03-09-2003 10:01

Citaat:

martiny schreef op 24-08-2003 @ 20:26:
Hallo!

ik join

Tampert 04-09-2003 08:21

dit is een crosspost. Dat mag niet. Dus deze gaat dicht met een link

Verder: Leuk initiatief.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.