![]() |
zelf een film maken
Hallo mensen!
Voor mij is een droom werkelijkheid geworden. Ik ga mee werken aan een film. En dan niet zomaar een homevideo met een stel vriendinnen ofzo, nee, een ECHTE speelfilm. Ik werk achter de schermen, maar er zijn natuurlijk ook acteurs nodig om een film te maken (duh). En daar hebben we er nog een paar van nodig! We zoeken vooral enthousiaste jongens tussen de 13 en 17 jaar, omgeving Eindhoven, ervaring is niet vereisd wel handig. zoals ik al zei is het niet zomaar een filmpje, maar echt een uniek project. Alles is in handen van jongeren. Voel jij je geroepen? Ga dan naar www.vvmproducties.tk voor meer informatie en meld je aan voor de audities! Martine :) |
He wat jammer nou, ben 18 :(
|
alle interessante meisjesrollen zijn al vergeven :(
|
Low budget de gekste. ;)
|
Hoe gaaf!!
Films maken is gaaf, veel succes en plezier enzow :D (y) |
idd, vet dat het is opgezet,
maar geen interessante rollen meer, en ik ken de helft van de cast, en die staat me ook niet zo aan, excuse moi... ik ben 16 dus het had wel gekund, en ik woon ook nog eens in eindhoven |
lol.. zo begon peter jackson ook :)
wordt er al verwacht over een paar jaar een succes als LOTR te maken? |
*was ooit acteur* :D
enne... een .tk webadres... lijkt al gelijk zeer professioneel |
Citaat:
|
als je een karakter ala Steve "the stifmeister" Stiffler hebt, heb ik interesse ;)
|
Jah Hier!!!
ik woon in Thorn (45 kilometer van eindhoven af) precies tussen weert en roermond omlaag naast de belgische grens maar dat van die film lijkt me wel cool ik ben 16 BTW Citaat:
|
Ik woon in Eindhoven, ben 17, maar ik heb geen talent.
|
*Woont niet in Eindhoven, is 16 en heeft talent.* :o
|
Ik maak ook films :D :D :D
Dus ik doe niet mee ;) |
Even over dat .tk webadres, dat wordt binnenkort .nl Maar aangezien we een no-budget film zijn moeten we het zo goedkoop mogelijk houden.
Ik heb geen idee wat ik me voor moet stellen bij een 'Steve "the stifmeister" Stiffler' personage. Kijk ff op de site bij casting.doc daar staan alle nog niet bezette rollen op en dan kun je m er zelf tussen uit pikken. Overigens zijn er nog best leuke rollen tussen, voor degene die echt mee willen doen: Peter is wel een leuke rol (lekker sarcastisch) Ik snap niet dat we gewoon geen mannen kunnen vinden! Alle vrouwelijke rollen waren meteen al bij de eerste audities weg tewijl we nog bijna geen jongens hebben. Zijn mannen/jongens soms bang om te acteren? Of om af te gaan? (het zal wel zon zelfde iets zijn als bij naakt poseren, dat doen vrouwen ook veel makkelijker dan mannen) Als je 18 bent kan het ook nog net, je moet zelf maar even uitzoeken voor welke rol je het meest geschikt bent.\ Ook als je nog mensen kent die zouden willen/kunnen, vertel het voort!!!! Iedereen is hard nodig!!! |
volges mij als je hier omhoog kijkt hebben zich er al 5 gemeld
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
en ik zal eens aan mn vrienden vragen of die interresse hebben
en die Peter rol ziet er leuk uit. Ik kan namelijk goed de sarcast uithangen en ik ben bijna 1.90m lang dus dat zit wel snor, ik denk dat ik me wel meld binnekort |
Woont in Nijmegen, te oud en geen ervaring :) om toch maar even een schop te geven
|
Ik be 19, te oud
woon wel bij EIndhoven maar ben te lelijk, dus helaas.. |
Ik ben 18, vrouwelijk (maar een tomboy dan, met kort koppie), en woon in Midden-Limburg... maar ik ben te afwezig en sloom voor een baantje met veel actie... :( :o
Ripper |
Vet! Maar ik woon helemaal niet dichtbijh Eindhoven :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |