![]() |
Amateruvoetbal zaterdag hoofdklasse B
Zijn er hier nog meer supporters van amateurclubs uit de zaterdag hoofdklasse B? Dan is het misschien wel een leuk idee om hier wedstrijdverslagen van andere wedstrijden te gaan plaatsen e.d.?
Zelf ben ik uiteraard voor DOVO! |
Ik ben Supporter van VV Noordwijk, speelt Hoofdklasse A :)
maar uit de Hoofdklasse B ken ik geen teams:o |
Ik vind mezelf geen supporter van Sparta Nijkerk maar ik ga wel naar sommige wedstrijden. Dus misschien kan ik het soms wel eens doen
|
Ik ken er geen eentje van. :)
|
Urk speelt hoofdklasse C, geen dus. Op zich wel leuke competitie volgens mij: IJ'vogels en Spakenburg. Altijd lachen (y)
|
Citaat:
Wij hebben nu jullie keeper he (Job van Veldhuijsen), is die een beetje goed? Qua keepen is hij me nog niet echt bijzonder opgevallen maar wel qua coachen. En hij heeft wel uitstraling vind ik. En hoe sterk is Nijkerk eigenlijk dit jaar??? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ooit nog eens een uitwedstrijd bezocht van ACV Assen in Urk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amateurvoetbal? Harkemase Boys en Quick Boys schijnt wel spektakel te zijn, evenals de katwijkse derby!
|
Nuenen speelt hoofdklasse, kweet alleen niet of heb a/b/c ofzo is ....
zal ff kijken |
|
Citaat:
|
Ik ben supporter van Kloetinge, maa die speelt in A :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet echt fan van een van die teams, maar elk weekend kijk ik wel ff wat SV Meerssen heeft gemaakt. Meerssen ligt kort bij Maastricht en een aantal vrienden van me wonen daar en tis wel een leuk plaatsje dus das eigenlijk mijn favo amateurclub :D
Vond het wel leuk dat ze vorig jaar kampioen zijn gewonnen :) en een vakantievriend van me is fan van Schijndel/Datelnet :D die zijn tweede geworden :p Hehe, heb ook een kennis in Meerssen wonen die in de jeugd van Fortuna heeft gevoetbald. Hij woont dus in Meerssen, maar voetbalt bij een andere Limburgse club in de Hoofdklasse B: Vinkenslag :D |
Meerssen is toch ook de oude club van bert van Marwijk (voor Fortuna)?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |