![]() |
beste vriendin verliefd op mij...
M'n beste vriendin, waarvan ik wist dat ze weleens het gevoel had ook op meisjes te vallen, is dus verliefd op me. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, wil niet anders met haar omgaan nu ik dit weet maarben bang dat ik me toch anders ga gedragen nu ik het weet. Zijn er meer mensendie dit hebben? What to do?
|
Gelijk seks hebben natuurlijk (y) (waarom plaats je het anders op seksualiteit? :P).
Ik raad je aan even te zoeken op Liefde en Relatie. |
--> Liefde en Relatie ?
Ik denk dat je niet anders tegen haar meot gaan doen, dat is jammer voor julile vriendschap en dat is het laatste wat jullie beide willen. Ik zou haar alleen heel duidelijk maken dat jij er totaal niet voor geinteresseerd bent, Als ze echt een goede vriendin is accepteert ze dat. |
Eigenlijk is het heel simpel... 'sorry, ik val op jongens' en gewoon met haar om blijven gaan.
Als een van je mannelijke vrienden verliefd op je zou worden zou je je dan ook heel anders gaan gedragen? Ik snap dat het lastiger is maar je moet wel gewoon proberen om hetzelfde te blijven doen anders kwets je haar alleen maar heel erg en ik neem aan dat je dat niet wil. |
Citaat:
|
Ik denk dat je toch moet proberen om je daar overheen te zetten... ik heb ook een keer gehad dat een vriend verliefd op me was en hij heeft achteraf gezegd dat hij echt heel erg blij was dat ik hem niet opeens anders ging behandelen omdat hij al eens een vriend kwijt was geraakt op die manier.
|
Citaat:
|
Het is wel moeilijk om dan gewoon tegen haar te doen, vaak veranderd een relatie hier wel door.
En dit moet op liefde & relatie |
Weet ze dat jij niet verlieft ben op haar? Vast wel........
ik zou toch proberen om op dezelfde manier met haar om te blijven gaan......zij kan er ook niets aan doen dat ze verlieft op jouw is en ik denk niet dat je je vriendschap daarvoor weg wilt gooien. Die verlieftheid gaat wle weer over..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |