![]() |
lang verleden tijd...
18 jaar en oud aan't worden
heuvels die er ooit niet waren groeien gestaag, nog steeds een wilde rivier komt te bedaren nog nooit zo stil geweest o, zo pril en nog zo jong 18 jaar en oud aan't worden klampend aan wat vastigheid; 'de liefde was zo onbezonnen' heuvels die er toen nog waren brokkelen af en maken plaats een nieuwe rivier is aan't ontwaken mijn tranen in haar wild geraas |
Deze vind ik ook al zo goed :) . Ik heb geen kritiek.
|
Ik kan bijna niet geloven dat ik deze nog niet gelezen had.. Hij is mooi! Kan er weinig kritiek op geven eigenlijk.. De afsluitende zin vind ik mooi :)
Genesis |
(y) hijs goedddd....!
|
mooi woordgebruik!
je hebt talent :D |
Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Erg goed geschreven, ik vind het mooi. :)
|
Deze vind ik nog beter dan dieprood!! Hij is echt gewoon supergoed... leest zo vanzelfsprekend door. Wat me opvalt: ik heb vaak aan het eind van de zin het idee dat het laatste woordje rijmt, terwijl dat eigenlijk niet zo is --> kbedoel maar dat de woorden zo mooi op elkaar aansluiten!. 'de liefde was zo onbezonnen' is een geweldige afsluiter van de tweede strofe. Ook leuk dat je in de derde strofe nog eens terugblikt op de eerste. Het enige negatieve dat ik kan bedenken: De eerste strofe vind ik wat stroef lopen, er is voor mij in de tweede regel en in de vierde regel nog telkens één lettergreep nodig om het kloppend/goed lopend te maken...ik merk dat ik zelf ook in de eerste strofe het volgende automatisch lees(terwijl er dat niet staat):
groeien gestaag, EN nog steeds |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |