![]() |
Kijk jij vaak in andermans profiel?
En waarom doe je dat dan? :)
|
Alleen als ik de persoon nog nooit eerder heb gezien. :)
|
Alleen als die persoon me interessant lijkt.
|
om te zien hoelang diegene al lid is...
of soms om te zien wanneer de laatste reactie is van diegene |
bijna noooit :D
behalve als ik wil weten wie diegene is ofzo :confused: |
Overigens betrap ik mezelf erop dat ik regelmatig naar profielen van andere mensen kijk gewoon om even te weten met wie ik op dat moment te maken heb. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze kan ook op slot :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Klik hier indien je ongeduldig bent (of wanneer je browser je niet automatisch doorstuurt) |
op msn nooit, ik heb zelfs geen profiel denk ik.. *fronst, misschien moet ik toch maar eens gaan kijken*.
Op de forum ligt dat anders.. als mensen daar iets zeggen wat je raar vind klinken of juist leuk vind dat kijk je gewoon ff. |
soms:
- voor de plaats waar diegene woont - voor de opleiding die diegene doet - om naar het fotoboek te gaan |
Zelden, er staat meestal toch niets boeiends in. En het interesseert me nou ook weer niet zo ontzettend veel waar iedereen woont, wat men studeert en wat voor hobbies hij/zij heeft...
|
Als ik iemand finaal de grond in wil boren kijk ik altijd eerst even wat voor opleiding die persoon doet, dan kan ik mijn keuze van scheldwoorden daarop aanpassen.
|
ja. je moet toch wat (y)
|
vrij vaak. Om het profiel te lezen duh! Om snel te zoeken naar die persoon zijn/haar posts. Om te zien wanneer die het laatst heeft gepost. Op zoek naar website's.
|
Soms. Als het me een interessant persoon lijkt. Ofzo.
|
Zeer vaak, om uit te vinden hoeveel posts iemand heeft, hoeveel ppd, waar hij/zij woont, opleiding, posts te zoeken
|
Soms, als ik me verveel.
|
soms
meestal zonder reden ofzo :D |
soms, om te kijken hoe oud iemand is, of diegene een site heeft, hoeveel posts, waar hij/zij woont, etc.
|
als iemand interessant lijkt , om even te kijken of het wat is ofzo, maar dat doe ik niet bepaald vaak ofzo...
|
soms doe ik het wel maar eigelijk nie zo vaak
|
sosm... meestal als snelle weg naar het fotoboek maar ok voor andere dingen:)
|
Als iemand me interessant lijkt, om te kijken of hij/zij
een site ed heeft. |
heel soms...op msn als iemand me heeft toegevoegd, ben ik altijd nieuwsgierig wie dat is :) en hier op t forum meestal bij de mensen die op topics van mij reageren en dan vooral om hun fotoboek te bekijken...
|
Citaat:
|
af en toe, als ik mn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen...
|
Best vaak eigenlijk, bij iemand die me interessant lijkt, of juist niet :p
|
Ik als ik denk dat diegene interessant is.. (wat overigens maar zelden voorkomt) en als ik vind dat diegene een opmerking heeft gemaakt waar ik het 100% mee eens ben.. ff kijken wat voor iemand dat is.. en ik vind het zowieso altijd leuk om te weten wie ik voor me heb :) (woonplaats.. hobbies interesseren me niet echt.. maar ja dat staat er nu eenmaal bij he)
|
soms, om gewoon wat meer te weten te komen over die persoon
|
ja dat is grappig, natuurlijk ff checken wie altijd die rare,grappige,stomme,nutteloze,linkse,rechtse,breezerige ...enz..posts plaatst.
|
Citaat:
|
heb ik eigenlijk nog nooit gedaan , mss eens aan beginnen :d
|
Citaat:
|
Ik kijk er altijd in :)
|
Zo af en toe. Ik vind woonplaats meestal het interessantst. :confused:
|
k kijk eigenlijk nooit in iemands profiel. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feest der erkenning weer hoor :P
|
Citaat:
|
Ach, op zich loopt er ook wel tuig rond met een hogere opleiding. Het is niet per definitie zo dat mensen die studeren er betere denkbeelden op na houden (je zou eens moeten weten hoeveel enge VVD'ers gestudeerd hebben...hoewel, dat zijn juist vaker de op geld beluste HBO'ertjes).
Het verschil is in ieder geval wel dat je hooggeschoolde LPF'ers nog wel enigszins in een discussie kunt betrekken, hoewel ook lang niet altijd. Bij laaggeschoold LPF-tuig komt er altijd alleen maar 'linkse kerk' en ander geblaat uit (y) |
Citaat:
|
enkel als het gaat om iemand die ik intressant vind of heel erg vervelend,of naar die van beruchte forummers of die die intresse tonen in mij
|
Wtf hebben jullie tegen de VVD :D.
|
Ik ben helemaal niet laaggesgoolt :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |