![]() |
Linkin Park achtig??
Hoi
Ik ben een grote fan van Linkin Park, nu zoek ik meer van zulke muziek (ik vind ze gewoon een apart subgenre in de rockmuziek), wie kent er bands die vergelijkbare muziek maken??? |
apart?? HAH
onder de noemer Nu-metal band nummer 2523452356245 haal maar shit van papa roach, ill nino, ownee wacht. Haal maar zoveel mogelijk nieuwe bands van het RoadRunner Records label. lekker rocken kerel yeah :P |
Evanescense
en GRRR, doe niet zo kinderachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ZZ Top.
|
@ grootste deel reactiesGAY!
@ topicstarter Probeer te zoeken naar Dry Cell is geproduceerd door Chester lijkt wel een beetje op LP |
Een apart subgenre in de rockmuziek? Je bedoeld zeker pop, maar dat zal wel aan mij liggen. Voor meer van dat soort 'bands' hoef je niet veel verder te kijken dan de top 40. Alles wat er niet in staat is meestal te goed voor de top 40 en te goed voor Linkin park-achtige muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
mja, ik heb wel meer het idee op dit forum dat mensen wat closed minded zijn. |
Spineshank
|
Citaat:
Maarja, kijk eens op Shoutweb.com. |
Citaat:
|
hey ik ben alleen maar quasi grappig
ik luister zelf ook naar linkin park en zooi :D :P |
Citaat:
|
Citaat:
maar meneer starter heeft nog niet zoveel forum ervaring en dat zou dus voor enige verwarring kunnen zorgen.;) |
Dank voor de reacties (@ heren m/v die afzeiken : wat luisteren jullie dan? Ik wil dat ook met alle plezier afzeiken, en als je nog hobbies hebt: ik heb de tijd hoor, die haal ik ook graag neer. Dat er xduizend mensen op voetbal zitten betekent toch ook niet dat daar iets mis mee is?)
Aan de lui die serieus antwoordden: dank, ik zal het proberen te luisteren! Oja nog ff aan de niet serieuze lui: nee Linkin Park is niet zeldzaam aldus jullie, en dr zijn dan mss veel bands die ook metalachtige rock maken, maar een band waar je fan van bent, is toch eigenlijk altijd een beetje uniek ? :D |
Ja er zijn wel veel bands waar ze op lijken, ik probeer er een paar te bedenken die wel goed waren. Kan er alleen effe niet op komen.
|
Linkin Park. HaHa.
|
Disturbed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofzo. |
IvoS heeft wel een kern van waarheid, of Core Of Truth zoals 't eigenlijk veel cooler klinkt
spineshank vind ik dus maar helemaal niks. maar ik ga nu niks meer opnoemen want je wil me afzeiken. jammer maar helaas |
Download anders eens REGURGITATE! Dat vind je vast ook wel gaaf.
|
Oké even denken hoor:
Ook allemaal ongeveer de soort muziek die Linkin Park maakt, maar Evanescence en InMe komen denk ik het meest in de buurt van Linkin Park. |
nonpoint.
|
goede jeroen die band is goed.
maar vooruit: topicstarter: Wat steve zei, dry cell. en: 40 below summer 7th rail crew Blank Theory Apex Theory Boiler Room 4Lyn Element of Surprise Chronic Future Depswa (!) Fingertight Deadlights Concubine Crawlblind Five point o factory 81 From Zero Endo Hoax One Minute Silence Number One Son Project 86 Primer 55 Swift No December Veel plezier, deze bands zijn wel checken waard. |
En als je wat harders wil mag je natuurlijk altijd de wereld van de melodic death binnenstappen met bands als chimaira en fear factory (beiden goede bands na bands als linkin park, vork is de schuld van mijn muzieksmaak van nu :D)
|
trustcompany
30 seconds to mars boiler room |
wie luistert er nou naar die crap anyway?!
|
je moeder, toen ze jou baarde.
|
niet echt
|
Citaat:
als ik naar amazon.com ga zie ik dat waardeerders van Linkin Park ook luisteren naar: *chevelle*disturbed*metallica*staind*adioslave*godsmack*nickelback*pud dle of mudd*evanescence*POD*Korn*trust company*Good charlotte* valt misschien iets tussen waarvan je wat spul kan downen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eens. Maar goed, misschien ging het erom dat linkin park fans dat kunnen waarderen, al denk ik het niet, 30 seconds to mars is toch wat ingewikkelder dan het standaard linkin werk (niet dat de muzikanten van linkin niet technisch hoeven te zijn, maar goed, het is veilige muziek). |
En als je nog iets verder wilt dan Linkin Park, probeer dan Soilwork es.. Goeie instapper om vanuit nu-metal de "echte" metal-scene in te rollen!
|
Citaat:
zelf stel ik vooral Hed PE voor, maar dan vooral het album Broke, hoewel Blackout ook wel aardig is |
Citaat:
|
Citaat:
dan kan ik taproot en limp bizkit ook nog aan het lijstje toevoegen. |
Citaat:
En alle nieuwe racties: veel dank, d'r is een hoop om te proberen in ieder geval! (zo das het laatste wat ik zeg over dat LP niet origineel is :) ) |
ach, uiteindelijk zijn toch veel nu-metal mensen bij linkin park/korn/limp bizkit begonnen, dus wat heeft het voor zin om iemand daarover af te gaan zeiken... tis veel leuker om te zien dat mensen groeien in hun muzieksmaak en daardoor ook andere bands/stijlen ontdekken!
|
Citaat:
Strata schijnt goed te zijn volgens een vriend van mij, en verder tja, er zijn er al genoeg opgenoemd dus ik sluit mijn mond... |
Citaat:
|
Citaat:
linkin park kut--> vergelijkebare bands kut maar goed, chevelle vind ik eerlijk gezegd zo slecht niet:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |