![]() |
Hoe vaak zeur jij om een slotje?
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen bij totaal nutteloze topics. ;)
|
*slotje*
|
Nooit, ik ben niet zo'n matennaaier.
|
vrijwel nooit, alleen bij zinloze topics
|
Nooit. :p
|
Nee, heb ik nog nooit om gevraagd geloof ik.
|
Citaat:
Ik zeur nooit. :p Ik vraag af en toe wel om 'n slotje :p |
nooit
dat zijn meestal de leukste topics, op de kantine dan he |
tot nu toe 1 keer.. maar dat mocht want et ging over dat racisme kewl was en dat mag heel niet!! :eek:
|
Af en toe op A&N, als er weer eens een topic is geopend met 0,0 actualiteitsgehalte of nieuwswaarde.
|
Meestal zet ik em zelf :P
|
niet; btje jammer is dat
|
nooit
|
nooit.
|
Citaat:
|
nog nooit gedaan
|
Citaat:
en dat is niet zeuren, dat is nuttig (y) :p |
ik ga persoonlijk op de fiets bij tofkeh langs om te melden dat een thread gesloten moet worden.
|
helemaal nooit, zal het ook nooit doen, dat is echt het ultieme voorbeeld van een zeikerig-zichzelf-geweldig-vindend persoon, als een topic je niet bevalt lees je het toch niet?of negeer je het ofzo, maar gelijk gaan ouwehoeren om een slotje,wat voor een lol beleef je er in godsnaam aan?dat is mij echt totaal onduidelijk,maar leer mij het plezier te ervaren van het aanvragen van een slotje, en ik zal volgen...
|
Ik zit hier best wel lang, maar ik gelooof dat ik er nog maar 2 keer om heb gevraagd, en ik heb 1 keer op mededelingen iemand gemeld die behoorlijk irri aan t doen was...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeur nooit om een slotje, ik zet ze gewoon meteen neer. :p
|
zeuren om een slotje is kansloos
net zoals dit berichje |
nog nooit gedaan
|
Citaat:
|
Nooit
|
nooit
|
Nooit.
|
uhm 1 x voor de rest niet weet eigenlijk niet of die topic geslote is :confused:
|
nooit
|
nooit...ben er meestal tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom beweren zoveel mensen dat ze dat nooit doen?!
*slotje?* maar anyway, ik doe het soms wel, of ik zeg dat ik er een verwacht ofzow.... :o |
zie avatar :p
|
tsja... bedoel je echt een topic openen op "feedback" (of hoe dat tegenwoordig ook heet... :o)? Of meer als er een stom topic is "slotje" zeggen?
het eerste heb ik nl. nog nooit gedaan. Het tweede doe ik wel s... :o |
minstens 1x per week
|
als ik iets totaal nutteloos tegenkom dat al een tijdje openstaat wil ik wel eens om een
SLOTJE!!! vragen :) :o |
Citaat:
|
betrapt!!!!
|
Nooit.. .naja.. bijna nooit :) Alleen als er al een ander topic met hetzelfde onderwerp staat..
|
Op fora waar ik geen fb ben zijn topics die op slot horen de leukste, en waar ik het wel ben doe ik zelf als ik er zin in heb, dus nooit :)
|
Nooit. Alleen zeikerds doen dat.
|
nu
|
nog nooit gedaan ben ut ook niet van plan eigelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |