![]() |
In welke houding pis jij
Gewoon vast houden.. leunen tegen de muur.. zittend.. door je rits ?
|
:confused:
|
Het niveau wordt hier steeds lager
|
Penis hou ik altijd vast met twee handen (want een hand is niet genoeg) terwijl ik leun met mijn linkerschouder tegen de rechtermuur. :)
|
Ik zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst ga ik op m'n handen staan, dan maak ik een driedubbele salto achterover, vervolgens maak ik met m'n tanden m'n broek los en tenslotte zing ik het volkslied van achter naar voren met een washandje op m'n hoofd. Dan kan ik eindelijk lekker pissen :rolleyes:
|
Citaat:
:rolleyes: slotje? |
Ik stop m`n been in de WC, daarna laat ik het door mijn broekpijp in de WC stromen. Heb ik meteen ook warme benen.
Heeft alleen ook wel een paar nadelen, mja |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: slotje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het in een trechter :)
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit een interessant topic (y)
|
ik loop naar een pisbak
broek helemaal omlaag onderbroek ook helemaal omlaag een hand boven tegen de muur voor me en dan met mn rechterhand pissen Voor de gene die CKY3 niet heeft gezien : Dit was een geintje :D Nu serieuze reply: gewoon met 1 hand pissen en wat ik met die andere hand doe weeknie :P soms pis ik ook wel es met 2 handen, altijd beetje relaxt achterover leunen :P :D |
:rolleyes:
|
Het feit dat alleen de vrouwelijke forummers hier een serieus antwoord op gegeven hebben, zegt wel wat over het topic. Wordt niks dus. ;)
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |