![]() |
Herinneringen
Herinneringen
Alles diep weggstopt, in de zakken van je oude jas. Want je zult het niet vergeten: eeuwig de kleinste van de klas. Niets is zoals het hoort, maar verloren en vergeten. En jij daar in die oude jas, zou eigenlijk beter moeten weten. ik weet: slecht, i know maar ik heb er wel een goed gevoel bij zelf en ik denk dat dat niet minder belangrijk is... |
ik vind hem niet slecht...
|
me neither!
|
Citaat:
nee hoor dank je, alleen ik vind het nooit goed, zeker niet wanneer het in 2 sec gemaakt is... dank juh! |
nou hijs leuk toch?
of lees ik het verkeerd? |
Heel mooi meis,
Ik weet dat je het niet graag hoort maar ik wou het toch even gezegt hebben. Veel liefs, Lisa |
Citaat:
ik vind 't een goed gedicht. leuk, origineel. |
Ik vind het een beetje een raar gedichtje. Niet meteen in de negatieve vorm, maar het loopt een beetje vaag. Ik weet niet hoe ik dat precies moet uileggen..
|
Ik zou wel willen weten wat je gevoel achter dit gedicht is. Dat maakt het voor mij dan een stuk begrijpelijker. Ik vind wel dat je het mooi hebt gedaan, maar hij is dus een beetje vaag.
|
Ik geef toe: het is ook wel een beetje raar, anders dan anders.....
Maar ik ben benieuwd: wat denken jullie nou dat mijn gedachte hierbij is? Ik vind het jammer om het meteen te zeggen....Kom maar op dus! |
Orgineel :)
Kvind het wel leuk geschreven.Kvind het trouwens ook moeilijk om de gedachte erachter te vinden , het is ook heel kort. Kvind het wel vlot lezen enzo!! |
ik vind het een goed gedicht, origineel! maar ik vind het ook juist wel leuk dat het een beetje vaag is; zo kun je er zelf over nadenken....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |