![]() |
vraagje voor de boyz..
ff n vraag :confused:
wat voelen julli beter of vinden jullie fijner.. als een meisje zachtjes over je zak heen wrijft (met broek aan) of wat harder.. (steviger:S) :rolleyes: |
Zacht...
|
Steviger doet pijn, ze zijn nogal gevoelig, weet je.
|
Zachtjes
en al helemaal niet erin knijpen.. :eek: :eek: :eek: :D dat is nogal pijnlijk namelijk |
Heel hard knijpen en dan omdraaien, daar houden we van!
|
niet te zacht en niet te hard :o :)
(lekker duidelijk :p) |
gewoon zachtjes is lekker.. maar idd niet TE zacht.. je voelt heus wel aan hoe hard/zacht het moet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hard natuurlijk
en dan keer ronddraaien en je hoeft nooit meer bang te zijn dat je iemand ongewenst zwanger maakt (y) |
Behandel degene zoals je zelf behandeld wil worden.. denk ik.. en als het hem niet bevalt zegt (of schreeuwt :o) hij het wel
|
wat noem je zacht wat noem je hard?
|
Geen kracht zetten, gewoon strelen
|
ikke heb et liefst eerst beetje zachtjes en dan harder
echt zon meisje da in een keer je zaakje eens goed vast pakt zovan ik wil je NU:P |
Heel subtiel beginnen en daarna wat harder zeg maar.. Maar niet te snel harder gaan doen, want dan blijft ut spannend zeg maar.. (snappie :p)
Genesis |
Bijten
HARD |
Citaat:
|
kwist nooit dat het zo gevoelig was... volgende keer iets voorzichtiger zijn dan. :o
|
Niet hard igg
|
Zacht (y)
|
lekker zacht (y)
|
Citaat:
|
wat nou met een broek aan?
Gewoon uit dat dat ding. :D |
Citaat:
|
IK HAAT DIT SOORT DINGEN!!
WAAROM VOORSPEL, ALS JE DIREKT MET NEUKEN KUNT BEGINNEN!! (y) FOOIJDONK (y) |
Citaat:
2: omdat je anders binnen 2 seconden klaar bent 3: omdat een meisje eerst nat moet zijn voordat jou schrale lul er een beetje fatsoelijk doorheen kan schuiven. |
Maar lieve meid, laat je nu niet van de wijs brengen: als je een handjob of head geeft wordt je wel degelijk geacht enige kracht op de penis los te laten.
Dat is lekkerder De balzak mag erg gevoelig zijn, de penis kan wel wat hebben. Een les voor vrouwen door gans het land! @ Nare Man: wat een zak is? hier een plaatje: Plaatje van een zak :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |