![]() |
welke baan hebben jullie?
welke baan hebben jullie en bevalt het je of is het alleen maar voor nood?
en wat willen jullie later gaan doen? |
ik werk bij een zaterdagopvang voor zwaar verstandelijk gehandicapte kids, en het bevalt wel, ook al is het zwaar. Daarnaast studeer ik aan de pabo.
Dus... |
Ik werk in de weekenden in een restaurant. Ene keer in de bediening andere keer achter de afwas, hangt er maar net vanaf waar ze me nodig hebben.
Het werk bevalt me goed en verdient lekker. Kan het geld goed gebruiken aangezien ik zelf mn kleding, schoolboeken, eten, sport, muziek enz zelf moet betalen. Wat ik in de toekomst wil gaan doen weet ik nog niet, echter wel ik wel de richting en dat is sociale psychologie. liefs, Hanne |
Calculator/tekenaar. Het is me vaste baan, wil op het moment met niemand ruilen, leer elke dag onzettend veel.
|
Ik ben een werkloze profiteur.
|
Citaat:
|
verkoper in wijnhandel/slijterij
|
Ik werk in een kleine zelfstandige zaak. En het bevalt me prima! De man met wie ik werk (eigenaar van de zaak) laat me in veel dingen meebeslissen, en ik mag ook een gedeelte van de administratie regelen. Voor mij een goede ervaring, omdat ik later ook iets in die richting wil doen.
|
Ik werkte tot vorige week als vakantiehulp op kantoor en ik ga vanaf oktober 12 uur in de week werken als caissiere in een grote supermarkt. Ik weet nog niet of het bevalt, maar ik ben wel van plan om die baan te houden ook als het niet bevalt, want het is erg moeilijk nu om een baantje te vinden (bij mij in de buurt dan, als je niet in een kas wilt werken). Later zal ik iets doen op het gebied van personeel, organisatie en de arbeidsmarkt.
|
ik irriteer mensen door ze op te bellen dat ze weer via KPN moeten gaan bellen... verdient goed, maar ik ben het een beetje zat en al die zeikerds komen me keel uit, maar ik zal het nog een paar weken uit moeten houden, totdat ik een andere bijbaan vind..
ik ga volgend jaar (opnieuw) beginnen aan een opleiding journalistiek.. |
Dit schooljaar is m'n stage als grafisch intermediair m'n full-time baan.
|
ik werk op het dagstrand (www.dagstrand.nl)
zomers op het strand , 's winters paintball, quadrijden vlotvaren enz enz echt heel leuk, superleuk personeel |
ik werk bij een bloemenhandel, maar hou dat niet erg lang meer uit, werk er nu een jaar.
ik doe de opleiding scw en wil later kinderbegeleider worden op internaat of buitenschoolse opvang |
medewerker bij de ah (en nee niet alleeen vakkenvullen :))
Doe van alles van bestellen tot vullen van kassa draaien tot tellen :) bijna allrounder (kan alleen geen deli,kaas en brood :p |
ik ben administratief medewerkster,en het bevalt me prima, wil dit voorlopig ook blijven doen, maar wie weet later nog een opleiding volgen in de dieren ofzo,en dan daar in werken.
|
Operateur in de bios, zwaar relaxed...verdient alleen niet zo veel, maar goed dat neem ik op de koop toe aangezien de secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend zijn :)
En ik doe nu Psychologie en daarnaast Criminologie, en ik wil later een baan in de opsporing van criminelen. |
Hulpje in een frituur/broodjesbar -> frietjes bakken, broodjes smeren, klanten bedienen ... elke zondag van 17h tot 21h.
Leuk, en ik blijf het nog zeker een jaartje doen, het wordt mijn derde jaar. |
verkoopster en vakkenvuller bij een drogisterij.
is niet alleen voor nood, doe het al 2 jaar, al werk ik natuurlijk wel extra in de vakantie. het is ontzettend leuk, fijne collega's enzo. het werk is niet heel boeiend, maar ik heb het er goed naar m'n zin. hierna wil ik sph gaan doen en ik zie wel waar ik dan terecht kom. weet nog niet helemaal welk van de richtingen ik dan op wil. |
Ik heb momenteel geen werk. :cool:
|
'k heb net een baantje bij de bakkerswinkel. is een soort tea-room. ik werk in de keuken en moet van alles doen (sinasappels persen, sandwiches maken, eieren met spek maken) en ik krijg 5 euro per uur + fooi.
erg gezellig werk, maar ook wel veel stressen. |
Geluidstechniek :)
|
ik knutsel aan auto's en bouw huisjes en zit ook nog op school
|
Ik werk bij un bakker, op zaterdag, lekker mensen helpen enzo :) en ut hele dorp komt zo'n beetje, dus hoor ook wel alle roddels :) :D
|
zaterdag pas ik op twee meisjes, een hele dag
verder ben ik aanloop oppas bij mijn broer :) vakantiebaantje in de thuiszorg gehad maar wil die op zondag vast hebben en op een camping gewerkt volgend jaar ook weer! en nu stage in een verpleeghuis op de pg studeer voor verpleegkundige :D |
vakken vullen(dus ook bestellen, lastige klanten helpen, embalage legen enz enz.) maarre het verdient wel goed duzz niets op aan te merken! :)
btw super de boer dus :P |
Kan hier bij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |