![]() |
Schrale Penis ??
Hallo heb ff een vraag, mijn penis is aan het "tuutje" om het zo maar te noemen (in slappe stand) schraal, het voelt hard aan is roodachtig en volgens mij zitten er ook sneetjes op ofzo. Het doet enorm veel pijn als ik dan me velletje naar achteren trekt. IK heb het wel eens eerder gehad geloof ik en gaat wel vanzelf denk over maar weet iemand hoe ik de pijn kan verminderen?? Zalf werkt denk wel he??
|
Niet 3x per dag rukken moet werken :p
|
*soa alarm* *soa alarm*
maar even serieus :p : als meisje zijnde heb ik er niet zo heel veel verstand van, maar draag je synthetisch ondergoed? daar kan het door komen, probeer katoen te dragen. |
je weet niet hoe het gekomen is?
Ik zou een bad nemen en effe je penis wat rust geven en iedere keer als je naar de wc geweest bent, je penis effe voorzichtig wassen. Ik denk dat zalf wel zal helpen |
gewoon wat steriolon op druppelen, doet wel helse pijn een paar dagen (op het moment dat het op de huid komt), maarja daarna heb je voorloopig geen last meer :D
(verdunnen met water geeft een goed effect) |
Wat vicks zou et moeten doen
|
Mja, dat heb ik ook wel eens gehad. Kan gebeuren doordat er misschien iets ruws tussen is gekomen, misschien heb je er een beetje te hard aan getrokken of is er een stukje ruwe stof van je kleding langsgeschuurd. Het zijn gewoon kleine schaafwondjes in feite, dus het beste is er niet aan te zitten (dus niet elke dag drie keer rukken) en de voorhuid zo min mogelijk naar achter te bewegen, alleen ver genoeg zodat je erbij kunt om het schoon te maken onder de douche. Als het beschermd is onder de huid wordt er gewoon natuurlijk vocht aangemaakt wat het soepel houdt en de genezing bevordert, als je 'm vaak naar achter trekt doe je dat proces juist weer teniet.
|
En anders is er altijd nog de besnijdenis :D
(het serieuze antwoord is toch al gegeven...en neem dit anders ook maar effe serieus!) |
Zoals te lezen is verschillen de adviezen nogal. De mijne is ook niet eerder genoemt: stap eens langs de huisarts. Dan heb je zekerheid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |