![]() |
Liefdesproblemen, liefdesverdriet, barst hier maar uit. Misscien kan ik je wel helpen
Hi people, the psycho is back.
Heeft een van jullie liefdesverdriet, verhalen, problemen. Vertel vertel vertel, louis kan je vast wel helpen, huil je maar uit bij lowietje ;) Misschien kan ik jullie wel helpen, en zoniet, kan ik jullie vast wel een tip geven. :D Ik probeer een gelukkig liefdesleven voor jullie te regelen, tenminste dat probeer ik. Dus laat het me proberen, het kan vast geen kwaad, ff wat vertelen, en je kan het altijd anoniem doen. En als je graag reactie terug wil, moet je dat erbij schrijven, en als het kan je e-mail erbij :) Groetjes Louis a.k.a. knuffelbeertje84 http://www.cu2.nl/knuffelbeertje84 |
was jij niet verliefd op dat meisje met vriend dat bij de MacDonalds (?) werkte??? Is het nog wat geworden? :confused:
|
Denk niet dat je veel klanten gaat krijgen.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of ben jij soms mijn eerste klant, o ja, jij was het hé, jij had toch problemen met je pieletje, je kon niet rukken of zo, dat stond toch op sex forum, toch??? vieze papua |
Citaat:
ze is een meisje hoor... |
Citaat:
|
neej hoor bedankt, geen liefdes psych nodig :)
|
Citaat:
Ten tweede heeft rukken niets met liefdesproblemen te maken.. :rolleyes: Logisch dat je niet veel klanten krijgt zeg.. Slotje.. |
lmd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |