![]() |
lord of the rings 2
Two towers dus..
Hoe lang duurt ie? Heb net de 1ste gezien en wil nu beginnen aan deel2.. maar gaat niet als ie te lang duurt.. Alvast bedankt.. Liefs, Sitia |
179 minuten volgens imdb :)
|
Ze duren allemaal pakweg 3 uur dacht ik....
|
Jaha en de derde gaat maar liefst vier uur duren! (kan niet wachten!!!!!!!!!!!) En dan moet je natuurlijk de directors cut van LotR 1 nog kijken die maar liefst een half uur materiaal toevoegd.
|
DUURT DE DERDE 4 UUR???????
VVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT by the way, The Two Towers is donderdag 28 augustus op video en dvd te koop |
Hoe zo gaat het niet als ie te lang duurt? Als je nou gewoon de video/dvd koopt hoeft je ook niet in 1 keer te kijken, hoewel dat natuurlijk leuker is.
Wow, de derde 4 uur, vet cool. |
morge komt the making of the two towers op v8! om 20.00! dat zou wel lache zijn!
en 4 uur is echt vet jah! mogen er wel 3 plaspauzes inzitten |
Pauzes zijn ronduit irritant :)
Ik snap trouwens echt niet waarom de extended editions van de LotR-films pas op dvd verschijnen...Waarom niet gelijk de Director's Cut in de bios... Okee, okee, ze willen geld verdienen, ik weet het.... |
Lees het boek nou eens gewoon.
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=576525 |
Heb ergens gelezen dat ze de lotr en TTT opnieuw in de bios brengen alleen dan de uitgebreide versie ervan. Weet niet of ze het hier ook gaan doen (hoop van wel :D).
|
ik ben helemaal fan van smeagol/gollum...maar ik ken nergens mooie fotows/plaatjes van um vinden :(
|
Citaat:
@hellracer: zou erg mooi zijn, maar ik zou er niet op rekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
In november komt de extended dvd van the Two Towers al :D :cool: mja dat zullen jullie waarschijnlijk wel weten. en oja.. als the Return of the King echt 4 uur duurt ( wat mij trouwens sterk lijkt mdat ze daar geld mee gaan verliezen) dan ben ik nog gelukkiger :D :cool: :D mja dit was ebven een blije uitspatting ahum... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |