![]() |
Marylin Monroe
Ik was laatst oude foto's van mn vader aan het kijken en toen kwam ik een paar foto's van zijn appartement tegen.
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=288063 Nu ben ik op zoek naar een hele grote Marylin Monroe poster zoals op die muur. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken. |
is je vader austin powers? :cool:
|
Citaat:
http://picserver.proserve.nl/getpict...5&check=38fba2 |
Citaat:
|
was het zeker een poster? anders kan je misschien een foto op de muur projecteren en m overschilderen ofzo :/
|
Citaat:
|
als je 'm gevonden hebt, laat het me weten! :eek: geweldig! (y)
|
|
Citaat:
|
Kijk eens bij een behangwinkel en vraag naar poster- of fotobehang. Meestal zijn dat achtergronden. Ik heb op mijnmuur een afbeelding van een helderblauwe zee, stukje strand en een palmboom. Ik denk niet dat ze Marilyn Monroe hebben maar je kan het proberen.
En anders: ga eens langs bij de CopyShop ofzo. Daar kan je dat vast en zeker regelen, een poster van 2 bij 2 meter. Vraag alleen wel even of de kleur niet gaat vervagen door de zon ofzo. En de prijs... denk dat het aardig wat zal kosten, maar je kan het altijd ragen nietwaar :)? |
ik heb ook een Marilyn Monroe poster...gekocht in Spanje ..Hiermee help ik niet echt he?
|
die foto opzoeken en naar een soort van copy center gaan en hem daar laten vergroten ? enigste nadeel is dat je orgineel van bijzonder goede kwaliteit moet zijn aangezien ie behoorlijk vergroot moet worden
|
das niet het enigste nadeel hoor, 2 bij 2 meter printen kost echt heel duur, veel duurder al dat je hem in de winkelkoopt... als ik zon post vind wil ik m ruilen tegen de zonnebril van je vader ait? :p
|
Citaat:
|
Die kamer ziet er :cool: uit
|
Citaat:
je maakt meer taalfouten als een buitenlander (mits die wel goed nederlands kan) |
Citaat:
maar dan wil ik een bril en blokhakken uiteraard (y) *yeah baby!* |
Citaat:
|
haha queen jij bent zo dom, daar kan ik me echt aan irriteren man!:)
|
Citaat:
|
Citaat:
sooz: ;) |
player....doe de move.... (y) :rolleyes:
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |