Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   niet jaloers!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=580484)

eye adore fotoz 26-08-2003 11:49

niet jaloers!!!

Ik heb al een half jaar een vriend en ik zie hem ongelofelijk graag.
Maar ik kan me niet inbeelden dat ik op een of andere manier zou jaloers zijn. Laatst vertelde hij me dat er een meisje verliefd is op hem en dat hij er wel soms mee afspreekt ed. Ik voelde hier helemaal niets bij. Is dit normaal???? Of vertrouw ik mijn vriend gewoon voor 100% :confused:

Doefus 26-08-2003 12:27

ik denk dat het gewoon vertrouwen is.....je vertrouwd hem gewoon genoeg...

en k denk dat dat ook wel kan...

hij gaat niet stiekem met haar afspreken ofzow.maar zegt het gewoon tegen je....das al heel eerlijk

freakje 26-08-2003 12:40

Ik ben ook nooit jaloers als mijn vriend bij andere meisjes is, behalve als hij bij één bepaald meisje is, dan ben ik stikjaloers. Bij mij is het zo omdat ik hem vertrouw en dat is wederzijds :)

~Black Rose264~ 26-08-2003 12:51

Ach, daar zou ik me geen zorgen over maken hoor:)
Ik ben ook zo goed als nooit jaloers eigenlijk, vind niet dat ik daar een rede voor heb.

PardonMe 26-08-2003 14:46

Nou daar zou ik me niet te druk om maken.. Je vertrouwt je vriend, hij gaat met jou, hij vindt jou het einde dus waarom zou je jaloers zijn op een meisje dat verliefd op hem is, dat niet met hem gaat en die hij niet het einde vindt...?

Geen enkele reden tot jaloezie lijkt me :)

Thomas 26-08-2003 14:58

Daar kan je alleen maar blij mee zijn.

barbara.inc 26-08-2003 15:27

Misschien ben je nooit bedrogen door een vriend? dat heeft mij namelijk jaloers gemaakt, ik vertrouw nu gewoon daardoor minder snel jongens...

Janet 26-08-2003 16:37

ik vertrouw al bijna niemand als ik een elatie heb moet het vertrouwen bij mij echt optimaal zijn wil mijn vriend uitgaan met een ander meisje.....
nu ben ik weer vrijgezel en het vertrouwen word alleen maar minder.....

ik moet daar dus heel erg aan gaan werken.....

verwijderen_aub 26-08-2003 17:22

Ik zou er toch wel op reageren..

* Om te laten merken dat je zuinig op hem bent, 'm niet kwijt wilt.. Als jij zoiets hebt van, nou kan mij niets boeien, dan lijkt het voor hem misschien net dat jij er niets om geeft of ie nou bij jou blijft of met een ander meisje gaat..

* Hij geeft dat meisje dat verliefd op hem is op deze manier alleen maar meer hoop, en dat zal dus altijd nadelig uitpakken .. Of voor dat meisje, of voor jou..

* En als laatste, volgens mij kun je niet zomaar zeggen van.. het zal wel niets voorstellen, zou het toch beetje serieuser nemen. Ook omdat het "nog maar" een halve jaar aan is, lijkt me niet dat jullie dan al echt een stabiele relatie hebben (maar zou misschien klein beetjeuh kunnen, dat weet ik ook niet, moet je zelf maar bepalen)

[D0RIEN] 26-08-2003 17:35

je bent gewoon heel erg zeker van jezelf waardoor je geen reden ziet om jaloers te zijn op anderen. des te beter toch?

snoopy 26-08-2003 18:14

WAAAH! Wat zou ik graag met jou ruilen... :eek:

Gothic 26-08-2003 20:15

zolang je niet al te naief bent is het alleen maar fijn lijkt me...

Musk 26-08-2003 22:09

Citaat:

snoopy schreef op 26-08-2003 @ 18:14:
WAAAH! Wat zou ik graag met jou ruilen... :eek:
precies :o

eye adore fotoz 27-08-2003 10:44

nja msh wel maar het lijkt me zo raar dat ik me afvraag of ik hem wel graag genoeg zie

Soezen 27-08-2003 12:01

Volgens mij heb jij juist geen probleem. Zoals je hier al leest zijn er veel mensen die wèl een probleem hebben, met jaloers zijn. Dus hou het zo vol, en ben blij met het niet-jaloers zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.