![]() |
(B)lowlands
Voor de mensen die gaan wat neem je mee aan geestveruimende, slaap-opwekkende, energiegevende etc. Goedjes aka Drugs en/of alcohol?
En hoeveel Geld ga je er dit jaar weer aan spenderen? - Ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik meeneem. hangt ervanaf wat ik nog kan regelen op het laatste moment... maar met een beetje geluk; * Lsd (Geen idee wat de prijs word.) * Xtc (8 pillen a 4 euro de stuk.) * Speed (20 euro) * Wiet (ongeveer 40 Euro) |
mijn god.
voor drie dagen? |
4, al zal het waarschijnlijk niet alleen door mij gebruikt worden.
|
4 gram pep voor 3 dagen? (y)
En acid EN xtc Lachu weekeindje :D al eens lsd gedaan? |
100 euro wiet ofzo, 100 euro drank minstens, misschien herbals, zaadjes, dat soort shit
|
en ik ga 5 dagen beetje delen en ut komt wel op :D
|
lsa zaden zijn tof :D
|
Nee word eerste keer... kijk ook even daar hoe ik me voel, hoe de sfeer is en of ik wel zin heb om te trippen.
Het is meer van ik heb het achter de hand als ik wil, maar geen must om te gebruiken, kan ook nog een weekendje thuis. |
k, want het is best heftig en lang
|
pep (15 eypo)
wiet (60 eypo) alcohol. (zie nog wel.) |
stelletje pepsletten zeg ;)
|
Citaat:
|
alleen wiet 6x 12 euro
en bier maar dat is nog onduidelijk hoeveel |
Wiet (a 20 euro ong.)
drank nee ik wil later nog herrinneringen eraan hebben |
pep hasj en wodka
neem ik zelf mee en tja... coke lsd pillen en shit... wat er allemaal te krijgen is ofzo |
Joh, eigenlijk zouden we zo'n scholieren.com sticker moeten, hehe ken je elkaar herkenne...en wel voorzichtig met smokkelen mensjes, tzou zonde zijn al kom je er niet in...
IK HEB ER ZIN IN whaaaaaaaaagh ok ik moest het ff uitflippen en in de groep gooien enzo... :D |
:d
|
50 euro wiet
25 euro hasj 20 euro aan herbals en de rest van m'n budget aan alcohol |
Citaat:
wij nemen mee: n bult wiet, pillutjus :-D, alcohóóól (wodka & jenever), seroxat, en n tent!!! aan zooi hopen we verder nog wat tegen te komen daar... ik WIL (naja, plein WIL) iig nog eens lsd, maar aangezien paddo's op het bevrijdingsfestival al geen succe waren, gaat ik dat misschien wel thuis doen... :p joost is het er mee eens... :-D nou, daaaaaaaaaaaaag!!! ( dat van die scholierensticker was trouwens wel een helder idee) (ik wete wat! laten allescholieren-gangers in het zwart gaan!!! :-D :-D whahahaha!!!) (dat was dus een grapje) |
paddo's en veel mensen gaan over het algemeen neit goed samen
|
klasse birthmark, fijn dat je je kennis met ons wilde delen (y)
Neej het was serieus bedoelt, ik heb de 12 halve liters en de sterke drank al in huis, nou nog die wiet enzo ow en shit het gaat regenen :( maar het komt goed (y) |
-tientje wiet
-ephedra---->zal wel weer leven op die dingen, oftewel 4-6 per dag. -alcohol |
Citaat:
(y) kusje |
Ik drink Golden Power. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
grapjas |
lekker dom om een drugs (en dan vooral psy middelen zoals lsd dat hier paar keer genoemd werd)voor het eerst op lowlands te gebruiken.
begrijp me goed, ik ben niet tegen lsd ofzo, maar gebruik het voor de eerste keer thuis en niet op lowlands. wat ik ga meenemen en uitgeven @ lowlands, geen idee, ik doe niet aan planning. |
Hmm, ligt er aan waar ik nog aan kan komen de komende dagen..
Iig drank en wiet en/of hasj, verder staan op mijn verlanglijstje 2c-b, lsd, pillen en mdma. |
€80 wiet
bier geen idee hoeveel en 20 ephedra neem ik mee xie wel voor de rest kijk daar ook wel ff enzo :p |
Citaat:
|
Hé tis geen datingtopic he! Hoe weet je btw van te voren op welke camping je staat? je ken toch niet reserveren?
|
Nee maar als je op camping A wil staan zorg je dat je er op tijd bent en dan sta je op camping A :p
|
uhmz tis toch met getallen? ik hoorde dat 3 en 4 ut best waren en beetje int midde, dus ga ik daar maar staan denk.
|
Ja ook goed, ik kom uit het zuiden --> pinkpop :p --> ABC
PS ik zou tegenover de ingang van het festivalterrein gaan staan, volgens mij is dat 1....weet niet meer zo veel van lowlands vorig jaar :p |
hehe ik zal me van dit jaar waarschijnlijk ook niet zoveel herinnere....heb fucking veel drank mee, maar aan de andere kant ook wel beetje zonde he...ik ga er in elk geval voor zorgen dat ik niet zo fucked up dronken ben, dat ik niks meer weet, niet meer kan staan, in slaap val blablabla...
oja en nee man neit te dicht bij de ingang...te veel lawaai en al helemaal niet te dicht bij de 24 uurs tent |
Citaat:
|
Citaat:
huh?? hoezo niet? niet dat ik daar ooit kwam ofzo.. @omajunk, ja je hebt wel gelijk. altijd jammer dat je achteraf weinig meer weet. maar op het moment zelf is het altijd wel grappig |
nee? hoeveel uurs tent ist nu dan? :(
|
@birthmark...ja daarom je weet achteraf niet wat je leuk vond, maar je weet wel dát je het leuk vond.... :D
|
24 uurs tent duurt ongeveer van 10-12 s'ochtends en gaat dan om 11- 12 uur weer open ofzo, in de middag gaat ie dicht.
|
eeeew in de middag....dat boeit geen fuck, dan zit je toch naar bands te kijken of iets anders....maar snachts als je niet kan slapen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat ik allemaal mee neem naar lowlands? NIKS! WANT IK GA NIET! :D
|
mwhaha grapjas, lolbroek, badeend, keuteldeuter, grapjurk, meelbal :D
|
wat een kutgrap
|
ik hou het bij ephedrine denk ik.. ;)
|
Citaat:
|
Ik ging net ff naar lowlands fietsen (en zielig voor het hek staan)
Zelfs dat was al leuk, volgend jaar ga ik ook maar eens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |