![]() |
Gedachtenspinsels..
Gedachtenspinsels
Er heerst chaos in mijn hoofd, altijd het gevoel tegen mijn verstand! Wat ik ook schrijf of denk, ik weerleg het keer op keer, omdat ik het zelf niet geloof :/ Ik zoek altijd de absolute waarheid, maar alles is gebaseerd op aannames! Aannames zijn mijn realiteit; enkel zintuiglijke waarnemingen met rationele overwegingen.. Ja ja, ik verklaar mezelf en mijn omgeving, als een empirist in hart en nieren, beginnend met wat ik weet of juist niet, doch zonder echte vooruitgang :o Want eigenlijk weet ik niks, toch? *is moe* :D |
Wat je zegt over 'de waarheid' begrijp ik wel alleen dat gaat niet altijd. Ik zou van een aantal zaken ook graag de waarheid willen weten, maar ja, als men die niet verteld bijv. Nieuwsgierigheid, zekerheid. Gaat gewoon niet altijd. Proberen te accepteren :)
Ik vind het gedicht qua inhoud mooi. Verder vind ik 't niet zo fantastisch qua 'gedicht', het heeft niet echt iets speciaals m.i. |
lekker geslapen? Tja het gedicht, ik herken het wel...
|
Wat Dystopia zei, niet echt goed qua dichten. Boodschap is zeer persoonlijk.
|
Citaat:
Ik wilde het alleen op de 1 of andere manier uiten, dit kwam erbij uit :/ :D |
Citaat:
Je zette me wel aan het denken gisteren, komt niet vaak voor dat mensen zo'n effect hebben op mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien steek ik er wel wat van op :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |