Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   voor de 6e keer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=580531)

Williams 26-08-2003 11:42

voor de 6e keer

wat vinden jullie ervan als je het 4 keer probeerd met iemand?
je maakt het uit, komt er achter dat je niet zonder elkaar kan...etcetc...
periodes zijn:
1 dag...uit...1 week...uit...3 maanden....uit....15 maanden....uit....nu weer aan

Some 26-08-2003 11:45

Citaat:

Williams schreef op 26-08-2003 @ 12:42:
wat vinden jullie ervan als je het 4 keer probeerd met iemand?
je maakt het uit, komt er achter dat je niet zonder elkaar kan...etcetc...
periodes zijn:
1 dag...uit...1 week...uit...3 maanden....uit....15 maanden....uit....nu weer aan

Iemand anders zoeken, dan zou het echt niet meer gaan blijkbaar. Hoe zouden jullie dit later gaan doen als jullie samenwonen?

Laïs 26-08-2003 11:46

Wat was de reden dat je/zij het heeft uitgemaakt?

Ik denk dat het niet (meer) zal werken,als jullie al zoveel keer met elkaar zijn geweest en op den duur ging het toch niet meer,zal het nu ook niet meer gaan.

Eresh'kigål 26-08-2003 12:54

knipperlicht

*sunrise1986* 26-08-2003 13:09

Wat vindt jezelf? Heb je er nog vertrouwen in dat het dit keer beter zal gaan?

Ik weet niet hoor maar als ik dit zo hoor dan denk ik alleen maar dat gaat vast wel weer fout. Ik snap het wel, want het blijft vertrouwd om samen te zijn..

Maar idd wat was de vorige keren de rede dat het uitging?

psychobunny 26-08-2003 13:23

ik heb zo'n relatie,is vooral het eerste jaar veel gedaan geweest.maar duurt nooit lang,soms hebben we ff tijd voor onszelf nodig,nemen we ff afstand,maar dat blijft dan braaf,en even later missen we elkaar al teveel :)

Surjirro 26-08-2003 13:35

Hmm ik heb ook zo'n relatie :( En idd vooral aan het begin ging het steeds om de zoveel tijd uit. Maar ik denk dat 6x toch wel erg ver gaat. Voor mij zou het een teken zijn dat het zo toch echt niet gaat..

PardonMe 26-08-2003 13:44

forget it en ga niet op haar zitten wachten en hopen..
Het is al vier keer mis gegaan.. dat lijkt me duidelijk genoeg, of moeten we het nog gaan spellen voor je...?

Waarom zou het een vijfde of een zesde of een honderdste keer ineens wel goed gaan en waarom werkte het daarvoor niet, beetje raar.. Mensen veranderen niet 1, 2, 3.

Thomas 26-08-2003 13:56

Ga gewoon verder met je leven. Jullie zijn elkaar niet waard.

The0 26-08-2003 14:25

En ik maar zwaar twijfelen of het wel slim is om na 1x uit opnieuw met me ex te beginnen ...

JuLi 26-08-2003 14:27

De reden waarom het uitgaat, als die steeds ongeveer dezelfde is zou je er wat aan kunnen doen(om t niet weer snel uit te laten gaan, alhoewel 15 mndn niet snel is..). Als die reden steeds verschillend is of er geen oplossing voor is zou ik het toch definitief uit maken.

Janet 26-08-2003 15:34

het ligt eraan waar het aan is uitgegaan..... :(

Williams 26-08-2003 16:36

de eerste keren kunnen eigk verwaarloosd worden, want dat was gewoon stom....die 16 maandjes is t uitgegaan omdat het ff te benauwend werd...dat is door mij veranderd, maar nu zegt ze dat ze de oude mij kwijt is...dat ik anders ben geworden..ik ben alleen nog maar bezig met kelren etc...vind ze:S zegt ze....ze zegt nu dat we gewoon als vriendjes moeten omgaan, dat doen we ook, en misschien dat als ze zoiet dat ik wel weer de oude ik ben die zij kent, en wil kennen dat t dan weer goed komt, nu zie ik dr morgemiddag, en zaterdagavond soiso, volgende week elke middag na school, en vrijdagmiddag ook nog es.....ja ik weet t niet, ik kan echt niet zonder dr leven, (niet dramatisch ik zou dr opzich wel overheen komen hoor!!!!) maar ik wil gewoon veel liever bij dr blijven en dat t niet uitgaat, want ik weet van mezelf dat ik de oude ik ben als dr geen gezeur is...of geen dingen waar ik voor moet opletten of sereius voor moet zijn, zoals ruzies etc....nu hebben we geen ruzie en als ik dr morge zie kan ik weer lekker vrolijk doen..zoals ze me vroeger kent...meje....

[D0RIEN] 26-08-2003 16:49

ikzelf zou er niet zo goed tegen kunnen, dat aan-uit-aan-uit gedoe. Uit is voor mij echt uit en dat betekent dat ik/we tot de conclusie zijn gekomen dat de relatie totaal geen toekomst heeft.
Maar goed, als jij nog steeds hoop hebt dat het de volgende keer wel goed gaat...tja....waarom zou je het dan niet nog een keer proberen eh?

Williams 26-08-2003 19:54

nog iemand tips om te laten zien dat je egt verliefd bent op iemand...en om te laten zien dat je nog echt van iemand houdt???kaartjes sturen etcetc??

Knutselsmurfie 26-08-2003 21:20

Dat werkt niet, anders zou het niet telkens weer uit gaan.

Kleintjeyakult 26-08-2003 22:43

Citaat:

Williams schreef op 26-08-2003 @ 20:54:
nog iemand tips om te laten zien dat je egt verliefd bent op iemand...en om te laten zien dat je nog echt van iemand houdt???kaartjes sturen etcetc??
@ msn... talk 2 u

Chimera 27-08-2003 06:47

Citaat:

Williams schreef op 26-08-2003 @ 12:42:
Gewoon nog een keer proberen, de volgende keer is het, ff kijken, ongeveer 6 jaar uit :)

friesin 27-08-2003 21:06

wanneer het al zo vaak aan-uit is geweest lijkt mij het beste om helemaal overnieuw te beginnen en het ook nooit weer te proberen...'t zal eerst een pijnlijke situatie zijn maar naarmate er een aantal maanden voorbij zijn, zul je waarschijnljik inzien dat dit echt het beste is geweest wat je hebt kunnen doen...begin overnieuw...ontmoet nieuwe mensen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.