![]() |
[gfx]sitecheck
Voor mijn stageverslag;
Hij doet nog bar weinig, en loopt niet helemaal soepel. http://home.deds.nl/~verslag |
wat ik zou veranderen:
> stel bij de intropagina als body background wit in. Niet iedereen heeft standaard een witte browser, en bij mij ziet jou intropagina er dus best raar uit.. > Untitled document als naam van de intropagina ziet er ook niet erg professioneel uit.. verder ziet hij er erg strak uit, maar er is helaas nog geen inhoud om te keuren.. |
ik zou iets meer kleur toevoegen, alleen blauw/wit is ook zo saai.
maar wel strak. (y) |
Citaat:
|
Die knopjes zijn wel dope. Die on-overtjes, en als ze active zijn.
Verder vind ik het qua lay-out niet zo geweldig. Maar ik doe 't je niet na, een goed werkende website bouwen. ;) |
kvind t niet egt bijzonder... en aan een lege website valt zeer weinig te zien
|
plaats op zijn minst wat fake text om een indruk te geven
|
vin uhm nie zo bijzonder.....beetjuh standaard eigenlijk maar laat op zn minst de pop-up in het midden openen in plaats van ergens aan de rechterkant......
dit kun je doen door in de html bij de data van je pop-up scherm dus waar de width en height en dergelijke staan er achter maar wel tussen de haakjes left .... en top... te typen en dan voor de puntjes naaktuurlijk een getal! duz en hiermee sluit ik de eerste basis les html voor vandaag! :D:D |
Citaat:
|
uhm.....nee! :D:D
|
Citaat:
|
Ik vind hem mooi. :) Idd de knopjes. En de kleuren ook. De letters bovenaan komen alleen niet zo mooi uit, vind ik.
(Wat is het verschil tussen "Foto's" en "Gallery"? En er moet een dankwoord bij. :)) Hij is mooi duidelijk en overzichtelijk en rustig. |
Citaat:
Dankjouwel. :) X. |
Ik vind het houtpatroon op dit achtergrond niet zo mooi in lichtblauw, maar das puur persoonlijk.
:) 'k heb bewondering voor html-ers. |
Heel goed (y).
|
ik vind het enter the site knopje wel koel, en de links knopjes zijn ook goed :) de achtergrond is niet goed, bij te grote resolutie herhaalt ie zich.. maar voor de rest vind ik m nietonaardig :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |