![]() |
sterrenbeurs
gaat iemand hier aan meedoen ? Ik vind het een zeer afgezaagd programma. Zelf bedacht :rolleyes:, bij de vi, ad kun je al jaren voor elk seizoen een team maken van spelers uit de eredivisie en daar punten mee verdienen. komt op hetzelfde neer dus. vrij loos programma dus (n)
|
ik heb wel begrepen dat het daar op lijkt ja, maar kan je de precieze inhoud nog eens uitleggen?
|
het is niet eens zelfbedacht, het is gejat van het BBC programme Celebdaq. op site staat meer info over wat het is gokl ik
|
weer een manier van tvproducenten om geld uit je zak te kloppen
|
Onzinnig programma lijkt me dat.
Mensen die daaraan meedoen moeten ze per direct afschieten. |
Lijkt me echt een jammerlijk programma..
|
het principe van zon dergelijke beursgang stamt al uit de jaren 80..begonnen op de universiteit van Ohio..toen der tijd de verkiezingen van Bush vs ?
dit zelfde concept bestaat ook al een tijd in de UK... owja en in Amerika had je "celebdaq" |
ik ga een beetje geld betalen omdat die sterren willen weten hoe populair ze zijn... kom nou toch..
|
Citaat:
|
Je moet smsjes sturen naar een of ander nummer en dan zo'n naam erin zetten... (heeft toch stiekem wel de advertentie gelezen in de krant van de week.. :o)
|
Echt onzin, maar volgens mij gaat het ook floppen..
|
et zal idd wel weer zon smsgeldklopperijschandaal zijn. Hey heeft The Box ook niet zoiets?
|
dit gaat echt geen flop worden ;)
|
maar als et zon sms-scam is, dan is et dus voor breezahs.. snappen breezahs dat wel? met beurs enzo :eek: vet eng voor ze.. :)
|
Citaat:
|
whahaha :D
|
Wat een achterlijk programma. :|
|
daar is niks aan
|
Zo dom, dat MOET haast wel een hit worden. :mad: (n)
|
Elk jaar denk ik: Het kan niet dommer worden op tv.
Maar het lukt ze elk jaar weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het leek me best grappig om mee te doen, tot ik zag dat het geld kostte (n)
aanmelden = smsje à 25 cent meedoen = wekelijks smsje (of meer, weet ik niet) à 75 cent pfff, de groeten met ze. |
Whahah, zei iemand dat dit geen succes zou worden?
:evil: Zie http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32627 |
(in paniek gesproken)
GEEN aandelen Linda de Mol, Frans Bauer of Wendy van Dijk kopen!!!! Zwaar overgewaardeerd op het moment! Scherpe waardedaling ligt in het verschiet!!!! Whaa!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |