![]() |
[php/mysql/sql] Datum/tijd invoegen
ik wil in mijn tabel 'berichten' datum+tijd invoegen. Ik weet dat het niet moeilijk moet zijn. iemand??
en hoe vis je het er weer uit?? tnx |
|
inderdaad. Daarom bericht aan anderen: geef hem niet precies waar die om vraagt. LAat hem zelf zoeken, dit is zo op te zoeken. :)
|
ff denken
je kan het best een 2e tabel maken met daarin de velden ID, jaar, maand, dag, uur, minuut en sedonde, en dan in je eerste tabel een extra veld 'datum_tijd_id' maken, en dan de tijden zo aan elkaar linken :P |
Citaat:
Als hij niet gezocht heeft geef ik je trouwens wel gelijk, dan is hij gewoon lui... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel gezocht maar ik kwam er niet uit. In de php manual ja. ik wou het gewoon even duidelijk zien. Omdat ik verwacht had dat ik hier wel vrij snel een redelijk antwoord zou krijgen..
|
Citaat:
|
Ik verveelde me! |
Citaat:
dus bijv functies waarmee je denkt dat het kan enzo |
Citaat:
ik kan het begrijpen als iemand al een tijd heeft gezocht, en er niet uitkomt, of misschien op de verkeerde plaats zoekt. Maar dan nog laat de vraagstelling al meteen zien dat hij er weinig tot geen moeite voor wil doen. Snel resultaat halen, en straks pronken met je zelf (door forummers :p) in elkaar gezet forumpje ofzo... (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |