![]() |
Hoofdpijn :(
Hoi,
Tegenwoordig (sinds een maand of één, twee) krijg ik tegen de middag hoofdpijn. En ik snap maar niet waar het aan ligt. Ik krijg niet zo heel veel slaap, maar toch zeker wel een uur of 7 per nacht, dus daaraan zal het wel niet liggen. Het is in de vakantie begonnen toen ik niet meer fulltime hoefde te werken, maar daar kan het toch niet aan liggen? Ik heb geen zin om telkens weer een asperine te nemen, dus ik dacht, ik vraag het eventjes hier. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Groetjes, Krummeltje. |
Het kan zeker aan de vakantie liggen. Veel mensen worden ineens ziek wanneer ze vrij hebben, omdat je lichaam dan kan rusten. Lekker lullig wel, heb je lekker vakantie, word je ziek :(
Je kan rusten en je lichaam laten bijkomen, dan gaat het wel over, op den duur. Of je gaat gewoon rustig werken... of dingen voor jezelf doen die fysieke of mentale inspanning vereisen. |
Citaat:
|
Citaat:
Van dagen achter elkaar slapen krijg je bijvoorbeeld ook enorme hoofdpijn, maar als je wat balans hebt tussen inspanning en rust niet. Je lichaam heeft een aantal uren rust nodig maar ook een aantal uren inspanning. |
Citaat:
Dat ga ik maar eens doen dan. |
Je moet iig genoeg drinken, ook heel belangrijk ;). Als je nl te weinig drinkt kunnen je hersens te weinig vocht krijgen en dat veroorzaakt hoofpijn...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |