![]() |
O-N-L-Y/ Jack and Jones/ Vero Moda
Wat vinden jullie daarvan?
|
Jack and Jones ken ik niet, de andere twee vind ik een beetje saai, maar soms hebben ze wel wat leuks.
|
Only heeft lekker lange broeken, alleen te duur.
J&J kom ik niet (ken het niet eens), Vero Moda heeft soms kleding met de stomste fabrieksfouten (geen knoop in een broek bv...) en ook te duur voor een gewone broek.. Shirtjes zijn ook niet zo boeiend.. |
Jack and Jones, Das de mannelijke variant.
|
Only heeft wel eens wat leuks.. maar lang niet alles is geweldig
|
loop er altijd wel binnen maar koop nix om deze redenen:
1 te duur 2 vind er nooit wat leuks.... |
De spijkerbroeken van only zitten bij mij geweldig, en only heeft ook wel 's leuke shirtjes, maar er zitten ook wel 's dingen bij die een tikkie de ordinaire kant op gaan. Vero Moda heeft heel soms leuke dingen, vooral de basic dingen zijn op zich nog wel leuk. En J&J ken ik niet.
|
Only...toen ik mijn kast aan het uitmesten was viel het me in een keer op dat ik gruwelijk veel van Only heb..vooral de broeken dan. Komt denk ik vooral doordat ik hele lange benen heb, dat merk zit eigelijk altijd wel goed en ik vind het mooie kleren. Kom nooit de Vero Moda uit zonder lege handen :D
|
Vero Moda kom ik af en toe wel eens,vind het soms wel nog leuke kleren,alleen beetje duur. :|
|
ja ik kwam laatst de vero moda uit.. ruim 90 euro voor 1 broek, een vestje en 2 shirtje.. :eek: maar ja..
|
Ik vind het niet veel aan, maar dat is heel persoonlijk.
Waarom? al gauw ordinair + cheap indruk laat het na op mij, 'k weet niet, ligt aan mij dat iig. :P |
ONLY vinnik dan nog het leukste, daar zitten meestal wel leuke dingen tussen, Vero Moda soms en J&J ken ik helemaal niet. :o
|
ik vind Vero Moda een leuke winkel voor shirtjes enzo, en lang niet alles is zo duur vind ik. only vind ik niet echt leuk en wel te duur, en jack en jones ken ik niet.
|
Citaat:
ik vind alleen de only vestjes leuk, verder niet zo boeiend. |
K vind van ONLY alleen de basicdingetjes leuk... vestjes, en heel soms hemdjes en shirtjes
|
Only heeft af en toe wel aardige dingen.. Jack en Jones ken ik niet. Vero Moda vind ik wel een leuk merk, die heeft vaak wel apparte nette kleding.
|
Bij ONLY koop ik wel met enige regelmaat iets. Shirtjes, Vestjes... Ik vind die spijkerbroeken van ONLY mooi, maar ze hebben nergens mijn maat :(
Bij Vero Moda zie kom ik ook weleens wat leuks tegen... En bij Jack and Jones slaagt m'n vriend weleens. Op Lanzarote hebben ze trouwens enorm veel Vero Moda's en Jack and Jones', met hele andere kleding dan hier in NL, wel heel erg leuk! :) |
Jack and Jones weet ik even niet..
Only is wel leuk, maar ik heb er niets van. Vero Moda heeft soms wel leuke dingetjes.. ik heb er 2 shirtjes vandaan :) |
Sommige kleren van Only en Vero Moda zijn wel leuk, ik heb er alleen zelf niks van. Jack en Jones ken ik niet.
|
only en vero moda hebben soms wel leuke kleren hangen. beetje jammer dat doordat het relatief godekoop is dat ie-de-reen er in loopt. En dat is stom, dat aals je door de stad loopt dat je zo heb van "hey dat is dat shirt/vest van vero moda/only". Net zoals die jassen die ze nu hebben in verschillende kleuren, daat loopt iedereen nu ook binnekort mee.
|
Ik vind only en vero moda echt schraal .. het is zo über standaard .. zo van hee we hebben een shirtje in het blauw en dezelfde ook nog in t roze/wit/zwart/groen/geel/enz
Weet niet vind het gewoon beetje saaie kleding en vaak is t het net niet .. dan hangt er iets wat 'in de mode is' maar dan is het weer net zo van: euh nou nee De only broeken zitten me sowieso voor geen fuck, ben er denk ik te smal voor ofzow maar ik vind ze gewoon echt lelijk (zitten). Betaal liever ietsje meer (scheelt niet eens onwijs veel) voor een echte mooie -indian rose- broek waarvan ik weet dattie goed zit en mooi is .... Naja en J&J ken ik ook niet .. |
Ik vind dat ze stomme tassen weggeven want mijn MSI tas is veel vetter..
|
Jack en Jones heeft af en toe wel een leuk shirtje ertussen zitten, heb er 1 shirtje van.
Maar ik loop er meestal wel ff binnen als ik er langskom, maar 9 van de 10 keer ben ik er binnen enkele minuten weer buiten. |
Soms koop ik er wel wat, ja.
|
beetje standaard maar wel leuk
Jack&Jones ken ik niet... maar ONLY en Vero Moda heb op zich best veel kleding van... Veel broeken vooral... |
Citaat:
Vaak kost een broek alleen al 90 euro... In ieder geval, als ik in de stad ben loop ik altijd wel de Only en Vero Moda binnen. Meestal vind ik niks maar soms zijn er wel leuke dingen. Ik koop er weinig omdat de meeste dingen erg veel verkocht worden en dan lopen er heel veel mensen mee. Ik vind het niet leuk om een van de velen te zijn. Daarom dus koop ik alleen dingen die weinig verkocht worden.. J&J ken ik niet, in welk gehucht zit dat in godsnaam, ik heb er echt nog nooit van gehoord. |
Citaat:
Wat is daar speciaal aan :s Dat is goedkoop Een shirt kost meestal rond de 15,- en die heb je 2 dus samen 30 Een vestje toch wel 25,- En een broek rond de 50,- 30 + 25 + 50 = 105 Dus ik vind 90,- niet echt veel.. En ik ben niet bepaald iemand die dure kleding koopt, maar mij kost het meestal rond die koers.. En dat is ook nog eens voor een jongen, vrouwen betalen vlugger al meer.. |
ik vind het standaard merken...iedereen loopt dan in hetzelfde vest maar in verschillende kleuren...heb wel een paar shirtjes van ONLY maar die zijn al gebombardeerd tot ''slaapshirtjes''...
|
meestal vermijd ik die winkels (only en vero moda --> j&j ken ik niet) omdat als je er iets koopt je weet dat je de volgende dag op school het nog 3 x tegenkomt of nog vaker. voor basic vestjes is het wel handig en ik heb er vandaag zelfs een leuke broek gekocht.
|
de broeken van only en vero moda zitten bij mij gewoon goed. hebben ze tenminste fatsoenlijke lange broeken. maar idd wel een beetje duur..
verder heb ik een paar shirtjes van only, maar das gewoon fijne stof. |
ik koop wel eens jack & jones
vind t wel mooi en niet overdreven duur zoals replay e.d. |
Er is onlang zo'n winkel geopend in Den Bosch, Burgemeerster Loeffplein, Arena :cool:.
Wat me opviel in de winkel was de 8 TFT schermen die er hingen :D. Heb er nog niks gekocht. |
Citaat:
|
Ik vind Vera Moda en Only best leuk, qua prijs kwaliteit verhouding.
Het klopt idd dat veel mensen er in lopen. Vooral dat diagonaal gestreepte shirtje van Only zag ik op een gegeven moment overal. |
Ik koop er ook regelmatig iets.. Maar de kwaliteit is niet altijd even goed: ik hoor regelmatig (en eigen ervaringen)dat de kleur snel vervaagd of naden los zitten enz. Maar d'r is lekker vaak uitverkoop :D
|
Hm. De broeken bij Only zijn voor mij te kort, ik vind ze over 't algemeen helemaal niet zo lang. Wel leuke winkels, ik kijk er meestal wel even. Heb zo'n basic vestje van Only en nog wat truitjes geloof ik.
|
Ik heb aardig wat kleren van o-n-l-y. De spijkerbroeken zitten heerlijk en ik weet welke maat ik moet hebben. Ze hebben ook altijd wel leuke jassen en vesten enzo. De prijs valt ook nog wel iets mee trouwens..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor basic dingen zijn de Only en Vero Moda wel makkelijk. Ik heb zelf een Alladin-broek en een simpel wit t-shirtje van Vero Moda. Het is niet van geweldige kwaliteit maar voor die prijs geeft dat niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
En idd, de vestjes zijn wel lachen.. |
Citaat:
|
Citaat:
en ik dacht dat ik lang was met 1,80 en lengtemaat 34 moeilijk broeken vinden zeker dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Onlybroeken zitten bij mij voor geen meter. Verder ken ik er niet echt veel van.
|
Vind het op zich wel hippe dingen... Maar af en toe ietsje pietsje prissig.. Niet zo mijn stijl, maar vestjes zijn vaak wel okej!
|
Ik heb 1 spijkerbroek van Only (een van de weinige merken waarbij broeken niet standaard te lang zijn), en hij zit goed, behalve dat hij heel erg begint te rafelen aan de onderkant....
Verder heb ik nog een paar simple truitjes/t-shirts van Only & vero moda, zitten wel goed, niet heel erg speciaal, maar ook niet zo duur. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |