![]() |
Matchbox 20 - Unwell
Nieuwe single van Matchbox 20. Hij heet 'Unwell' en is de 2e van het album 'More Than You Think You Are'. In de VS is hij al een hele tijd uit, en doet het daar goed: hij staat nu 24 weken in de top 100 daar, waarvan de laatste weken steeds in de top 10.
In Nederland hoorde ik hem net op 3 FM, dus neem aan dat ie hier snel uitkomt. Wat vinden jullie ervan? |
Ik kende em al een tijdje, is wel aardig maar ze hebben zoveel betere nummers!
|
Het is Matchbox Twenty.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whwhwhw....en hoe weet jij dat? Of heeft iemand jou toevallig getipt..... :cool: |
Vroeger waren ze zooo veel cooler. Nu zijn ze zoetsappig en suf.
|
pffffff die heb ik al lang op mn computer staan!
ik vind het nou niet bepaald VET offuh JOAHHHH die singel ga ik kopen. NOT beetje uuuuhm rustig... te rustig |
Het is wel een aardig nummer. Er staan echter veel betere nummers op More than you think you are en nóg veel betere op de albums daarvoor.
|
Ik kende em al een hele tijd en vond het toen een beetje country :confused: Nu issie wel ok
|
Ik hoorde m deze zomer ook op vakantie in amerika
Echt wel gaaaf nummer :D En die clip is ook supergaaf :) Vooral als die gast in de metro stapt.... dan krijg je steeds bij verschillende mensjes heel ff een beeldje dat hun hoofd eng misvormd is (soort van the devil's advocate stijl) echt :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |