![]() |
[geen naam]
Het regent
Maar ik voel het niet Er roept iemand Maar ik hoor het niet Er zwaait iemand Maar ik zie het niet Het enige waar ik aan denk Is aan jou Hello allemaal! Uhm tja... ik vind dit echt een stom gedichtachtig-kinderachtig-iets, maar ik wilde ff jullie mening horen (please kraak me niet te erg af :p) Het loopt totaal niet en dat deel van "er zwaait iemand" vind ik ook stom... |
Ik vind het eigenlijk best goed. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koel, het was m'n 1e gedicht ooit :D :p
|
*up* :o
|
Ik vind hem niet de beste ooit, maar zeker niet verkeerd. Erg leuk ritme, en best leuke woordjes. Als ik jou was zou ik er nog meer maken. (y)
|
Ik vind het niet orgineel, maar cliché; ...gebruik meer beeldspraak etc en niet standaard woorden. Ik vind het te expliciet en daar houd ik niet van.
Verder loopt het wel, maar 'r kan ook niet veel verkeerd aan lopen...tis best wel kort en simpel> meer strofes gebruiken en meer verwoordingen etc. Ps: niet verkeerd bedoeld, maar je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Je vraagt of we niet te kritisch zijn maar je kraakt je gedichtje volledig af op het einde...?????? Groet. ps: je mag niet uppen |
Wow, dat was een lang verhaal voor alleen maar een gedichtje :p maar toch heel erg bedankt :)
p.s. ik mag mezelf natuurlijk wel afkraken :p |
hij is ook wel leuk jah...beetje zielig maar wel mooi :)
|
Hij is zkr wel leuk, doet me alleen een beetje denken aan dat schrijfsel van
Je kijkt maar ziet me niet Jij luistert maar hoort me niet En ik Ik praat maar durf niks te zeggen ...weet overigens niet meer van wie dat was :p Verder niks dan lof, want hij is zkr wel cute gemaakt :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |