![]() |
herman van veen-de teddybeer
ik ben een meisje van zes jaar
en ouder wordt ik ook niet meer want ik ging dood en op mijn graf zat tot vandaag mijn teddybeer maar ik heb nu zo'n koud gevoel als ik nooit eerder heb gehad want iemand heeft mijn teddybeer mijn beertje van mijn graf gejat nu ga ik zoeken in de nacht totdat ik opeens mijn beertje vindt tortdat ik zie hoe mijn liefbeest in bed ligt bij een ander kind die zal nog niet gelukkig zijn die pak ik dan mijn beertje af die gaat met mij hand in hand naar het kerkhof met mijn graf de ouders vinden een leeg bed en zijn uitzinnig van verdriet en waar dat kind gebleven is dat weet ook de plitie niet er komen koppen in de krant dat er opeens een kind verdween maar waar dat kind gebleven is, weet ik alleen, weet ik alleen... oeh,deze tekst is zoo mooi, van herman van veen |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=580777
Ya freakin' piece a shite :p |
huh? wattuh?
|
wie moet er nog meer poepen ?
En zo ja waar ga je dat doen? |
Citaat:
En hier komt een slotje op. DATTE :rolleyes: |
Citaat:
|
whahahah, ja sorry joh! ik heb net een week met mijn neus in de paardenschijt gezeten, dus ik ben nog een beetje bedwelmd
|
Citaat:
|
*gaap*
|
nee, dat is geen gebruikelijke gewoonte van me... je moet me er maar verder ook niet mee confronteren, is tamelijk pijnlijk
|
Citaat:
hush hush |
ik kom nooit
ik blijf nooit ik ga nooit meer weg |
inderdaad dat andere topic is hiervoor.
|
ban haar
:p |
nee bas, jij wilt dat ik iedereen ban :rolleyes: :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |